Gprs/wap

vbimport

is cdfreaks ook langs deze weg berijkbaar
dus via de gsm???:cool:

Nee, CD Freaks is niet bereikbaar via WAP.
Ook niet via i-mode.

Alleen via internet, HTTP protocol of IRC protocol :wink:

en zal in de nabij je toekomst ook niet veranderen
zodat het wel kan of zal het nooit gebeuren???

Originally posted by simply
en zal in de nabij je toekomst ook niet veranderen
zodat het wel kan of zal het nooit gebeuren???

zeg euh … we zijn tweakers niet !

MP loopt/liep wel met het idee rond geloof ik, maar of het er ooit van komt weet ik zo niet, misschien kunnen we het als project meenemen in een volgende layout (die op vrij korte termijn in de planning ligt)

Voor die vijf man en een paardenkop die wappen? :wink:

Ik heb reeds getracht via V-mode onze site te bereiken… maar helaas! Google (V-mode versie) vindt ons wel, maar zodra ik een link naar de FP of het forum aanklik krijg ik de melding “deze pagina wordt niet ondersteund”…

Voor de mensen met I-mode (oid) of WAP zou er een aparte versie moeten komen… die vervolgens nooit bekeken zal worden!

Dit wordt pas interessant als I-Mode volledig ingeburgert is natuurlijk, die paar mensen die het nu hebben zullen dan maar de moeite moeten nemen om thuis naar cdfreaks te surfen lijkt me

weet ook iemand hoe ik een web-site maak die dan toegankelijk is via gprs

Ik zou het je niet kunnen vertellen, maar mbv Google & deze page moet je toch een end komen lijkt mij! :smiley:

Gprs is een transportprotocol. Je vraagt nu iets zoals dit:

“weet ook iemand hoe ik een web-site maak die dan toegankelijk is via tcp/ip”

:wink:

Upp3rd0G

Gprs is een transportprotocol. Je vraagt nu iets zoals dit:“weet ook iemand hoe ik een web-site maak die dan toegankelijk is via tcp/ip”

heb nog nooit zelf een website gemaakt dus ik weet er ook niets van af van wat jij nu tegen mij zegt

GPRS
TCP/IP

De manier van verbinden dus. Jij maakt op dit moment hoogst waarschijnlijk gebruik van het TCP/IP protocol want dat ik de manier hoe jij met internet verbonden bent. Kijk maar is naar de eigenschappen van je verbinding. (netwerkkaart of inbel) Dan zie je daar TCP/IP staan.

GPRS is dus een ander protocol zoals je gelezen hebt wat dus op een andere manier verbind.

iedereen bedankt:bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: