Gozilla - getright

vbimport

Wat is beter in jullie ogen;
Gozilla of Getright. Ik gebruik nu de laatste tijd Getright en begint dit toch steeds beter te vinden. Ben op dit late tijdstip toch benieuwd wat u allen ervan vind ?

U-niq ....gaat naar bed...morgen feesten in Amsterdam.....c yaaaaaaa

Ik heb Gozilla ook gezien, vond er eigenlijk ook niets aan.

Ik gebruikte Getright al enige jaren echter ben nu ‘verslaafd’ aan Flashget. Is m.i. veel beter. Een voordeel dat het heeft is dat het files in stukjes kan hakken tijdens het downloaden. Zo gaat het een stuk sneller. Heb dezelfde file in beide getest. Flashget was stukken sneller. Laat echter Getright wel staan. Altijd makkelijk voor het nodige browse werk.

waar kan ikke Flashget krijgen

Flashget huh…

mmmmmm onbekend bij mij. Zoals mijn voorganger al vroeg enig idee waar dat te vinden is. ??? Tot op heden nog niet kunnen vinden.

Alvast bedankt…

U-niq

Flashget RULEZZZZZZZZ

Hier te krijgen: http://www.amazesoft.com

DJROLO…

Tranen biggelen over mijn wangen. Het lijkt toch ook net one big happy family.
Bedankt…ga het gelijk proberen.

U-niq

Nu heb ik flashget en als ik die site moet geloven maar werkt het niet ???
Ik zit op de kabel en volgens mij heb ik alle instellingen goed. Iemand een idee ??

U-niq

Sorry stomme vraag…ben eruit.

U-niq

Hoi,
En wie heeft nou gelijk? Getright,Godzilla of
Flashget? a.u.b.
De groeten,

Hallo U-Nic,

Als je op de kabel zit kun je misschien beter Download Accelerator Plus nemen.
Dit programma benut de onbenutte bandbreedte.
De site van dit programma kun je vinden op http://www.downloadaccelerator.com
Het prog. is gratis maar dan krijg je wel reclame erbij.
Ik lees wel wat je er van vindt.

Groetjes deKIKker

Sorry voor de late reaktie maar ik heb hem gedownload…Tot op heden moet ik zeggen vind ik flashget heeeel goed dus ben zeer benieuwd.
alleen een ding ik krijg flashet / get right niet goed ingesteld om van i-drive te downen ???. Iemand een idee hoe dat wel moet. C—yaaaaa

U-niq

Uit de 3 (download accelerator, getright, godzilla) vind ik Neerlaad accelerator het best.
hmm . . . flashget, mottik ook een keertje probere .

Zelf vind ik ook download accelerator de beste, maar wel 1 nadeel, soms klapt hij er uit als ik meerdere dingen tegelijkertijd download, en dit probleem heb ik zowel onder win98 als win2k.

Flashget ken ik nog niet maar Go!zilla, Download accelerator en Getright gebruik ik alle 3 door elkaar. Ligt eraan welke op dat moment het snelst is. De nieuwste Getright 4.20 kan in 6 threads downen trouwens.

[This message has been edited by The_SurVeYor (edited 14 May 2000).]

Ik gebruik altijd MassDownloader 1.2
Kun je zelf instellen hoeveel threads je wilt gebruiken, kan ook afgebroken sessies weer oppakken, kan meerdere downloads tegelijk aan. Moet je echt proberen!!

Wat Lathieza opsomt geld ook voor Getright.
Jammer wel dat Go!zilla geen multple threads aankan, want deze kan wel veel mirrors vinden.