Gokkast

vbimport

Beetje rare vraag…maar ik stel hem toch.

Wie van de mede freakers heeft een gokkast in z’n bezit?

Ik ben van plan er een te kopen en denk dan aan de club 2000. Zo’n kast moet € 200,- opleveren. Teveel ???
Mijn vriendin heb ik overgehaald door te stellen dat je zoiets als een luxe spaarpot moet zien.

wil iedereen die er een heeft mij laten weten of je nu veel op zo’n kast speelt of dat je er na korte tijd flauw van bent.

Greetz
Melch

Ik wil zelf dolgraag ook een gokkast. Het lijkt mij namenlijk ook inderdaad een leuke spaarpot , waar iedereen een beetje op kan spelen. Als het even kan de Random Runner.

Ik denk dat je na een bepaalde tijd wel flauw wordt van al die knipperende lampjes in je kamer :slight_smile:

Heb net de Random Flashback gekocht (€250) is dezelfde kast als de Random Runner. Echt geweldig ding, alles werkt. Het is wel een omgebouwde gulden kast maar dat mag de pret niet drukken. Ik zal hem meeslepen naar een lan-party kan ik nog een zakcentje verdienen.

Melch

Lotus is toffer, die geeft veel meer dan de club2000.
Maar persoonlijk denk ik wel dat het in het begin vet tof is maar daarna word het saai.

Je hebt ook op internet z’on emulator waar je voor de lol kan spelen en ook echt kan gokken, maar hier is na een dag geen zak meer aan.

Maar natuurlijk altijd leuk om z’on ding thuis te hebben staan :wink:

Waar kun je die kasten uithalen? Mij lijkt een Club2000 namelijk wel leuk!

marktplaats.nl onder automaten/jukebox

Tja… vrij saai zo’n ding! heb ook nog twee flipperkasten staan… Ook niet echt leuk meer, en veel te groot voor in huis…

heb een golden gate gokkast leuk ding 200€ valt mee voor een club2000
die van mij was 100€ op marktplaats