Goh cd freaks wat een leugens en geroddel

vbimport

Twilight 40 leverbaar …

ach ja cd freaks haalt zijn nieuws natuurlijk uit Betrouwbare Bron !!!

ach ja tl40 zou niet meer verschijnen en twilight two zou verdergaan…

jongens Droom Verder… als je niks zinnigs op deze site te melden hebt en alleen maar fabeltjes kunt plaatsten heeft cdfreaks dan nog bestannsrecht…? volgens mij niet dus…

Zeg , als jij nou eens heel fijn je praatjes in 1 bericht zet, hoef je niet heel het forum te verzieken.

Nogmaals: je hoeft het niet te lezen en maak zelf anders iets en lees de rest van de berichten…

CyPrEs$

• CDFREAKS CREW MEMBER *

Heej man als je anti cd freax bent, zeg dat dan gewoon en ga lekker dan elke dag naar die site van tlzone.

Ja cd freaks heeft niet mischien altijd gelijk… boeie!

Als jij nix zinnigs te melden hebt behalve dat je anti cd freaks bent, post dan voortaan je messages in dat message board van tlzone ok?

mazz0lz CoNsOLe

Toch beter lezen Larek, we zeggen dat er problemen waren. En dat misschien het einde van Twilight helaas nabij is.

Je kan toch wel lezen

Grunn pauwer zeg ik dan…

het gaat maar om de manier waarop je het brengt… TWILIGHT is DEAD ?

wat een onzin , het probleem wat ik heb is dus dat men eerst elkaar probeert weg te concureren met belachelijke prijzen en daarna de cb tl en dergelijke groepen zwart probeert te maken.

nieuw hoort OBJECTIEF te zijn en geen fabeltje’s…

grunn power… o ja H ligt natuurlijk in gr…

als je contact wilt dan hoef dat niet via de Videotheek in H maar kun je me rustig ook mailen…

Man, dan ga toch lekker je eigen cd info site beginnen en dat niet allemaal op dit forum te zitten te kalken?..

en dan zeg ik (let goed op DoMi…)

TwNtZ power!

jongens kap toch met dit gekibbel…
iedereen is vrij om te geloven wat ie wil dus larek niet zeiken…

grtz,

Sies

Je hebt aan de ene kant gelijk larek, misschien is de titel niet grandioos goed gekozen, maar daarvoor is de ‘?’. Ik denk niet dat TL dood is, maar helaas begint het hier op te lijken

TL Two heeft aangegeven de naam niet juist te hebben gekozen en misschien dat TL Two niet uitkomt. Of de 1 de ander verraden heeft zullen we dan maar in het midden laten.

Het nieuws is zo objectief mogelijk, maar het is en blijft natuurlijk een hobby, wij zijn afhankelijk van onze bronnen en we plaatsen wat we weten, weet je meer, of weet je dat we fout zitten mail ons dan ! Wij zullen niet moeilijk doen om onze fouten toe tegeven mits goed geargumenteerd !

voor de rest check je email als opgegeven in het forum.

[This message has been edited by DoMiN8ToR (edited 02 October 1999).]

Ik vind dat we allemaal niet zo moeten zeiken over wat of wie de beste (Twilight rulez!) is. We moeten gewoon blij zijn dat er nog warez te krijgen zijn! Ik word helemaal ziek als ik weer eens op TV zie dat er weer 65000 cd’s zijn gebust. En dat zie je ook nog eens zo’n trotse agent die al die cd’tjes showt.
Bel 0800-??? voor het “betere” werk, NOT!
Greetz…

Als CD Freax een keertje onwaarheden
schrijft, so what, al die andere keren
dat het 100% klopte dan zeg je niks.

Greetz
VDM

Larek,

Ga jij toch lekker je zwarte lijstje bijhouden en stoppen met zeiken.

ach de politie hahahah

zijn zelf de grootste dieven

wat denk je nou dat als er 650000 cds worden gevonden/inbeslag worden genomen

dat ze er zelf ook niet een paar in de zak doen

ik weet dat op een bepaalde arrestante afdeling in nederland de eene na de andere gestolen spullen worden verkocht

cds video,s ect ect

dus ze zijn geen haar beter

zero_cool

don,t talk to much
you never know what may come of it…