Goeiekope spindel

vbimport

Ik heb een spindel van philips 74 min gekocht van 25 stuks voor 70 gulden. Is dit duur?

Waar heb je ze gekocht ??

Dit is inderdaad niet duur,mits de kwaliteit goed is en het de Silver premium is van Philips. Ik wist trouwens niet of ze op spindle te krijgen waren. Heeft niet iemand ze zelf ingesealed ? Normaal kosten ze in de doos per 100 stuks ongeveer Fl 3,00 per stuk.

Ik heb ze gekocht bij PC International ( www.pcint.nl )

Het zijn:

25 * Professional cd recordable

Geen Problemen mee gehaf, ze hebben een groene onderkant. Maar that’s write 74 is per doosje maar 23 gulden ( voor 10 ) dus ik vroeg me het gewoon af

nu bij de Makro 2,94 incl
niet duur of wel ??

ik kan that’s write 74 voor 17,50 per 10 krijgen wel op spin en in doos gewoon 1,95 per stuk ook lekker goedkoop of niet ??

meer dan mijn spindel

NightForce, waar krijg jij die That’s write cd’s vandaan?

greetz

me

ik heb net 200 platinum 700mb besteld.
met jewel case. 1,75 per stuk.
nooit problemen mee gehad

yo, kgs crew

waar heb je die cd’s besteld?
echt goedkoop.

100 thats write cds op een spindel voor 159 piek.

Deze heb ik gekocht bij de Kinorama. Weet niet als dit een tijdelijke actie was.

Waarom kopen jullie geen sindle’s van Maxell, die zijn bij mijn weten prijs-kwaliteit verhouding het meest interessant.
GRTZ

Ja NightForse Ik zou graag wel willen weten waar je die That’s write vandaan heb

Grzz.
Mess

Wat is die prijs van Maxell dan Bierspier en waar haal je ze vandaan

Grzz.
Mess

Ik heb de laatste tijd elke keer een spindel van 80 min. D-Vision CD’s. Ik weet niet of iemand het merk kent, maar de kwaliteit is perfect en de cd’s zijn ook geschikt voor PSX. 100 CD’s voor 230 piek.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Mess:
[b]Wat is die prijs van Maxell dan Bierspier en waar haal je ze vandaan

Grzz.
Mess[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

In Antwerpen op de Melkmarkt is een klein winkeltje waar ze video’s Cassetes en CD’s verkopen Prijs ongeveer 45,- BFR/stuk bij een spindel van 50 CD’s.
GrTz

Aan Bierspier :

Als je in de buurt van Mechelen woont moet je zeker eens langsgaan bij ‘PC-TEC’ over de gebouwen van Telenet. Zij verkopen daar PRINCO-cd’s aan echt schitterende prijzen.

Mail me maar eens op coolio@pandora.be dan stuur ik je wel eens een prijslijstje. Ik denk dat ik er nog wel eentje heb liggen.

Greets

Ok zal ik doen.
TNX COOLIO

Ik krijg 25 PLATINUM cds voor 57.5(2.3 per stuk), is toch een aardig prijsje. Of niet??

Ik woon in trouwens in Limburg, woont nog iemand in de buurt van dit gat, zeg effe!!

Ik krijg 25 PLATINUM cds, 700 mb voor 57.5(2.3 per stuk), is toch een aardig prijsje. Of niet??

Ik woon in trouwens in Limburg, woont nog iemand in de buurt van dit gat, zeg effe!!

[This message has been edited by knoorsie (edited 10 April 2000).]