Goeie onbekende gratis mailadressen

k heb nu een mailadres bij icq. ik ben er zwaar ontevreden over, hij is traag en er zijn steeds foutmeldingen enz. ik ben dus eigenlijk op zoek naar een nieuw mailadres.

ik zou wel graag hebben dat ie een paar eigenschappen heeft.
-je moet namelijk niet veel spam krijgen zoals je zoiezo al bij hotmail krijgt.
-als het kan moet is nog niet zo bekend zijn, zodat ik een makkelijk adres kan nemen.
-het is ook makkelijk als ie nog wat meer mogelijkheden heeft, zoals: auto replay (das vooral handig als je van mailadres veranderd), automatisch kan forwarden of nog andere…

jij iets kent die (een van) deze eigenschappen heeft of andere, dan hoor ik dat graag

alvast bedankt

:wink:

http://www.fbi-agent.com/

www.eudoramail.com

krijg je nooit spam (tenzij het je eigen fout is natuurlijk ;))

www.softhome.net

Als je je mail adres niet te pas en te onpas opgeeft bij allerlei "duistere"sites krijg je ook bij hotmail GEEN spam !

:stuck_out_tongue: Eric

heheh pcies EricMp3Cds! maar uhh 538mail is ook wel leuk freemailadressie! en nog nie zo heel bekend! :stuck_out_tongue:

hoorde ik laatst ook op de radio… een 538 mail adres

Greetz

Originally posted by Mess
[B]hoorde ik laatst ook op de radio… een 538 mail adres

Greetz [/B]

was het misschien bij radio538 ofnie :stuck_out_tongue:

ik vind de server vrij snel…aantal keer getest…maar komt ook doordat er nog niet veel mensen een account hebben denk…

Originally posted by EricsMp3Cds
[B]Als je je mail adres niet te pas en te onpas opgeeft bij allerlei "duistere"sites krijg je ook bij hotmail GEEN spam !

:stuck_out_tongue: Eric
[/B]

Bij hotmail krijg je altijd spam geloof ik. Het is vooral veel als je je mailbox weinig gebruikt, dan staathet snel vol (althans, bij mij is hoe minder ik em gebruik, hoe meer spam erin komt)

ik ben nog nooit gespamd geweest op mijn hotmail accout

hotmail
Beste free-mail: forum, upload, kalender, synchroniseren met oulook & palm &…

ik niet op mijn huidige bigfoot adres

www.bigfoot.com biedt anti spam mogelijkheden