Goeie huurvideo.Wie weet nog iets

vbimport

Niks op tv vanavond, dus hebben jullie nog wat huurtips voor me.(mogen ook oudere films zijn)

alvast bedankt.

Hij en zei samen met AB in de Alpenwei

XXXXXXXXX rated

Brabants bont en blauw anaal deel drie

Originally posted by jojk
De admins zitten volgens mij niet op een lijn.

Originally posted by Brinta
De admins zitten volgens mij niet op een lijn.

Er zijn geen vaste regels nog…

[B]

Er zijn geen vaste regels nog… [/B]
Maar jij weet vast wel hoe ze gaan worden denk ik!

Maar een goeie film vind ik wel naked gun, road trip was wel geinig, of MI2

Originally posted by Brinta
Maar jij weet vast wel hoe ze gaan worden denk ik!

er is nog geen duidelijkheid over. Ik vind dat zolang vulgaire taal niet te obsceen is, en niet gericht is tegen elkaar op forum, het moet kunnen

Voor de kenners van cultuur: dat is een fictieve titel die Theo Maassen heeft bedacht… (In een stuk over carnaval) (Niet dat jullie je suf zitten te zoekn straks ;))

[B]

er is nog geen duidelijkheid over. Ik vind dat zolang vulgaire taal niet te obsceen is, en niet gericht is tegen elkaar op forum, het moet kunnen [/B]
Ik vind dat wanneer je een gewone vraag steld een redelijk normaal antwoord mag verwachten.En verder vind ik het allemaal erg voorspelbaar.Je mag hem van mij wel dichtgooien want hier heb ik ook geen zin in.

K, I’ll stop!

Maar ff reageren op jouw vraag:

MI2 is goeie film
En comedy zoals naked gun…en wat ook en erg goeie film is vind ik is wrongfully acused…

Shaft schijnt ook goed te zijn :slight_smile:

The Perfect Storm is ook wel erg goed

Maar ja er zijn zo veel goede films. Vraag anders even de man/vrouw uit de videotheek en zeg dan wat voort soort film je zoekt. Hij/zij hebben meestal al alle films gezien dus kunnen je erg goed van dienst zijn

Veel plezier iig. :smiley:

Om vast een klein stukje vooruit te lopen op de regels:
Sexually oriented language (zoals vemeld in de regels bij registratie) moet worden geïnterpreteerd als vulgaire taal jegens members.

Discriminatoire taal op basis van sexe en sexuele geaardheid valt hier ook onder. Een geintje is leuk, maar niet zodra het kwetsend is.

Dit is een ruime interpretatie en is van geval tot geval ter beoordeling van de admins.

Voor filmsuggesties:
MI2 is een mooie film qua special effects
The Saint is ook wel aardige film
Saving Private Ryan heb ik gisteren gekeken en ik moet zeggen dat ik dit een hele goede film blijf vinden. Zowel het verhaal als de regie zijn formidabel.

Coyote Ugly en Charlie’s Angels moeten ook wel aardige films zijn, die heb ik beide nog niet gezien.

Oh ja, en je kijkt toch wel DVD…niets is zo mooi als een DVD op Breedbeeld met dts/5.1 stereo installatie :wink:

Shaft is VET; verders… …HUUR JIJ FILMS?? Op VHS?? Hmmz… …ikke ga toch voor de DiVX :slight_smile:

Edit:

was dit nog vergeten: Shaft Roeleert vet, wur (ken08 taal…) :wink:

Euhm… …ja die Coyote Ugly is ook vet. Ik kijk eigenlijk nooit films… …vandaag Dude Where’s My Car gekregen maar die schijnt kut te zijn; dus die kijk ik nog wel s…

De beste film die ik gezien heb, is een zwart-wit film, getiteld “Sneeuw”.

Verder is dit mijn top 3:

1. Kaal en anaal
  2. Ter Land ter Zee en in de Lucht video: " Fiets 'em drin"
  3. Op een onbewoonde venusheuvel

Ik stel voor om met deze rotzooi te kappen. BTW, ik heb gisteravond Tomb Raider 2 gezien (in USA). Wel aardig, maar zeer overdreven.

Greetz,
Dead Silence

Originally posted by jpschadde
Euhm… …ja die Coyote Ugly is ook vet. Ik kijk eigenlijk nooit films… …vandaag Dude Where’s My Car gekregen maar die schijnt kut te zijn; dus die kijk ik nog wel s…

Dude is dus egg wel vette film :o

Je moet er alleen wel van houden, die humor.

Waarschijnlijk vind je tekenfilms nix, maar The Raod To Eldorado (SKG) is wel een ontzettend lachen tekenfilm (en mega goede gfx). Voor de kenners: Het is van de zelfde makers als Walt Disney’s The Lion King. :slight_smile:

kijk of je Lock.stock and and smoking barrels of snatch kan huren die 2 films roeleren zwaar ik beiden achter elkaar gekeken werelds.

Zal even de films kort samen vatten je volgt een paar personen ala pulp fiction die allemaal wel een conectie met elkaar tot het verhaal hebben,beiden verhalen spelen zich af in de onderwereld van engeland is misdaad met inkt zwarte humor.
beiden films zijn van 1 en dezelfde maker(guy ritchie je weet wel die met madonna is getrouwd)…

Originally posted by RDJ
[B]kijk of je Lock.stock and and smoking barrels of snatch kan huren die 2 films roeleren zwaar ik beiden achter elkaar gekeken werelds.

Zal even de films kort samen vatten je volgt een paar personen ala pulp fiction die allemaal wel een conectie met elkaar tot het verhaal hebben,beiden verhalen spelen zich af in de onderwereld van engeland is misdaad met inkt zwarte humor.
beiden films zijn van 1 en dezelfde maker(guy ritchie je weet wel die met madonna is getrouwd)… [/B]
Heb snatch gehuurd, lijkt me inderdaad wel een goeie film.