Goeie cd-burners

vbimport

Hallo,

Kan iemand mij vertellen of deze cd-burners goed zijn?
-Sony CD-rewriter CRX140-BP 8x4x32x IDE
-Sony CD-rewriter CRX145-BP 10x4x32x IDE
-Plextor CD-RW PX-W8432T 8x4x32x IDE
-Philips CD-RW 800 Series 8x4x32x IDE

Graag info over ervaring en kwaliteit over burnen en lezen.

Alvast bedankt.

Plextor is het beste !!!
PLEXTOR RULEZ !!!

Plextor 8/4/32
Meteen kope!!

keb een cdd2000 van philips ( is nog van voor de oorlog…) en ik heb nog nooit serieuze-onoplosbare-problemen gehad. Alles lag aan mn zelf, zoals bij de rest van de wereld volgens mij.
Waarom zouden fabrikanten cd-r’s maken die het niet goed doen? hou toch op…

Just cdr-win and blindread…tis the best.

bye! masterBURNER

Check in elk geval even of CloneCD overweg kan met deze branders!

Mijn voorkeur Plextor maar dan wel een SCSI-versie.

inderdaad, PEXTOR is prima… Toch gebruik ik hem enkel voor CLONE-CD. Mijn voorkeur gaat uit naar TEAC. Ik brand al jaren met dit merk en heb nu een 8 speed. Alles percect in orde. Gewoon on the fly op 8 speed, of het nu audio of data is. Zelfs (vnl) PSX spellen. Dit wel allemaal in SCSI uiteraard. IDE sucks.

Plextor is het merk voor cdr branden, daar kan de meerderheid me gelijk ingeven.
Goede kwaliteit voor relatief weinig geld

Thanks for alle replies

ik hoor ook constant dat SCSI de beste keuze is, maar dan heb ik ook nog een SCSI controller nodig. Is een SCSI Harddisk dan ook aanbevolen of is een IDE Harddisk goed genoeg voor een SCSI brander?

Ik heb een plex 8220i (8/2/20) en plex ultraplex 40x en een IDE harde schijf en heb nog geen enkel probleem gehad…

Je moet wel een scsi kaartje kopen (adaptec 2904 en dat kost zo kleine 2000BEf = ± 100 gulden zeker?

Ik heb nog een plextor 8x20x scsi writer te koop voor fl. 450,- Ik doe hem weg wegens aanschaf 12x. Hij is compleet in doos en heb hem 2 maanden gebruikt. mail me voor meer info als je interesse hebt. crazyxxxcool@hotmail.com

Tsja, dat is een makkelijke.
Plextor, all the way!!

Djewst

Alle burners die je daar opnoemt zijn heel goed. Allen die Philips niet, want deze kan niet met CloneCD overweg!

Die Sony (heb zelf de CRX 120 en die doet het heel goed ) en die Plextor zijn heel goed.

G@M3FR3@K

Ik fik hier ook met een PLEXTOR 8/4/32A
Nooit problemen mee gehad
En hij werk met clonecd

PLEXTOR RULEZZZ !
Just bought a PLX 12/4/32 SCSI and CD-CLONE…

Don’t delay, buy today !

Plexto is de best
Daarna Philips 3610

Ik zal voor de plextor gaan!!!