Goedkope hardware

vbimport

Weet iemand een plaatsje op internet waar ze goedkope hardware hebben?

Als het iets is wat niet helemaal zuiver is, pm het dan maar ff

Ik zeg niet dat het illegaal moet zijn, maar alles is welkom…

Ik denk dat het niet toegestaan is om hier illegaal cq gestolen waren te verkopen :stuck_out_tongue: Als je hardware wilt kopen dan moet je even hier je post zetten http://forum.cdfreaks.com/forumdisplay.php?forumid=31

Succes ermee :smiley:

Kijk op www.tweakers.net onder “price-watch”.

Originally posted by Pyromaniac
Ik denk dat het niet toegestaan is om hier illegaal cq gestolen waren te verkopen :stuck_out_tongue: Als je hardware wilt kopen dan moet je even hier … bla bla bla…

Sjonge jonge man, doe niet zo interessant man…

Originally posted by phrozeman
Sjonge jonge man, doe niet zo interessant man…

Heb jij ook wel eens niet kritiek op een post van mij :frowning: Elke keer als ik iets zeg dan heb jij er wel weer commentaar op.

Verbroedering :slight_smile:

kijk eens op www.europc.nl die zijn niet zo duur!

maar europc heeft een zeer slechte service:( :frowning:

Originally posted by Nilis
maar europc heeft een zeer slechte service:( :frowning:

ow :eek:
geen garantie ofzow:confused:

NEe, als je wat bestelt krijg je het 6 weken later wel in huis… …als de prijs (van het geheugen bijvoorbeeld) 100 piek gezakt is :frowning: :frowning:

Originally posted by jpschadde
NEe, als je wat bestelt krijg je het 6 weken later wel in huis… …als de prijs (van het geheugen bijvoorbeeld) 100 piek gezakt is :frowning: :frowning:

das inderdaad klote…daarom moet je ook eigenlijk altijd onder rembours op laten sturen bij prijzen die kunnen schommelen!
Als het dan een paar weken later opgestuurd wordt en de prijzen liggen 100 piek lager zeg je gewoon: Fuck you! met je pakketje…
vinden ze niet kewl bij de winkel want die betalen uiteraard 25 piek rembourskosten…maarja daar moet jij niet mee zitten heh :wink:

Bestel zelf met regelmaat bij euro pc en heb nog nooit problemen gehad.
De bestellingen heb ik altijd binnen twee weken binnen en je kunt links en rechts de prijzen vergelijken, maar euro pc is wel een van de goedkoopste !!!

http://www.huispeter.be/ Hier hebben ze dagprijzen in plaats van week prijzen kan soms zeer intersant zijn. Is natuurlijk wel in Belgie (Mechelen meer bepaald).

nou ik had een plextor besteld; duurde bijna 2 maanden. onder rembours kon nog niet (nu wel?) duz die winkel is shit, dat europc.nl ==> wel goedkoop… …maar k bestel nog wel s een keertje wat :slight_smile: