Goedkope cd's en dvd's

vbimport

Weet iemand nog een on-line shop waar ik goedkoop dvd’s en cd’s kan krijgen?
Ik betaal nu ongeveer f31,50 per DVD en per order nog een keer f20,- verzendkosten (kan dit goedkoper?)
cd’s gaan hier voor ook ongeveer f30,-

o,ja site is: http://www.kalahari.net/mus/recommends.asp

check opussupplies
Hier haal ik ze vandaan,volgens mij 1 van de beste,zo niet DE beste.

ik bedoelde eigenlijk voorbespeelde cd’s

Ik huur orginele en full versions cd’s en dvd’s in de bibliotheek aan 20 BEF stuk (ongeveer 1 gulden en ongeveer 0.5 €) die ik thuis gewoon kopieer. Goedkoper kan niet (tenzij je ze steelt natuurlijk).

Originally posted by m-pox
Ik huur orginele en full versions cd’s en dvd’s in de bibliotheek aan 20 BEF stuk (ongeveer 1 gulden en ongeveer 0.5 €) die ik thuis gewoon kopieer. Goedkoper kan niet (tenzij je ze steelt natuurlijk).

Wat jij doet is geen stelen dan? :smiley:

Originally posted by Da_Taxman

Wat jij doet is geen stelen dan? :smiley:

Ik zou het eerder een backup nemen noemen, als het exemplaar van de bibliotheek dan stuk raakt kun je de bibliotheek terug helpen :slight_smile:

Originally posted by BeBoP
[B]

Ik zou het eerder een backup nemen noemen, als het exemplaar van de bibliotheek dan stuk raakt kun je de bibliotheek terug helpen :slight_smile: [/B]

kijk met jou ken ik praten :wink:

Originally posted by BeBoP
[B]

Ik zou het eerder een backup nemen noemen, als het exemplaar van de bibliotheek dan stuk raakt kun je de bibliotheek terug helpen :slight_smile: [/B]

En dat doe jij dan ook braaf, of jat jij zelf het boekje er ook nog ff bij?

Als een computermedium de moeite waard is koop ik het via de normale weg. Heb laatst Mortyr gekocht voor 15 piek , ga ik niet voor duppen.