Goedkope CD-R's

vbimport

kenne jullie een aantal winkels en/of sites van winkels die heel goedkope CD-R’s verkopen ???

thx MaFd0n

www.gratiz.nl

bij gratiz.nl kun je enkel cds bestellen om aan je muur te hangen. maar geen cdrs. Ik had een tijdje geleden gezien dat je bij de ComputerPlanet voor Æ’1.- een cdr met doosje kon krijgen. Maar ik geloof dat het een actie was. Maar nu zal het wel zonder actie Æ’1.- zijn. Die dingen worden immers steeds goedkoper.

suc6

Originally posted by Totibbs
[B]bij gratiz.nl kun je enkel cds bestellen om aan je muur te hangen. maar geen cdrs. .

suc6 [/B]

hehe dan maak je die cds toch gewoon leeg :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Edit:

Geen reclame voor jezelf…

(kijk maar in profile voor meer informatie)

cd’s van het merk MM zijn vaak op beurzen te koop voor zeer zachte prijsjes… voordeel van deze cdz is dat je ze binnen een kort tijdsbestek weer gewoon kunt herbruiken alhoewel het geen cdrwz zijn…

Meestal koop ik als goedkope platinum 80 op spindel -> 25 stuks voor 19 piekjes… niet slecht he?

mail me maar op info@cdfreaks.com als je reclame wilt maken :slight_smile:

Oppus supplies is er eentje van die goedkoop CDtjes verkoopt. Maar natuurlijk op beursen kan je relatief goedkope CD-R’s kopen. Maar je wou een site waar je misschien goedkope CD-R’s kon kopen.

http://www.opussupplies.nl

opussuplies is inderdaad een hele goeie en hele goedkope…

wat dacht je van
www.pctec.be
www.romstore.be

Kijk eens op:

http://www.cdrwinkel.com/

Hier kun je ook zeer goedkoop, en grote hoeveelheden CDR’s kopen…

Check it out!! :cool:

that’s write 80 minuten voor 12.50 per 10 in papieren hoesje bij Scheer & Foppen

traxdata 74 min bij de giraffe voor 12.50 per 10 in jewelcase

al zoooooveel gebrand door paar jaar lang en nog steeds zijn ze goed te lezen enzow dus zit wel snor.

hmmm mijn that’s write zijn na een jaar altijd wel een beetje KUT met lezen… ook in meerdere Plexen…

Originally posted by Baggeraar
[B]

traxdata 74 min bij de giraffe voor 12.50 per 10 in jewelcase

[/B]

De giraffe? Waar is dat dan in de dierentuin om de hoek of zo? Of is dat alleen in de kut-randstad

Giraffe is zoiets als Xenos, Blokker, Marktkramer etc…
Hun aantal vestigingen neemt af geloof ik…zaten in Eindhoven ook wel (of misschien nog steeds, maar ik kom er nooit)

De Giraffe heb je in iedere wat grotere plaats wel hoor… is in feite een troep winkel maar als het goedkoop is: waarom niet?

zijn er nog dure dan? :slight_smile: