Goedkoop - Duurkoop

Ik zag ergens in een web ad dat de film Tron opnieuw is uitgebracht (een 20th anniversary collector’s edition).
En omdat ik dit altijd al een leuke film vond , ging ik eens kijken wat deze kostte.

De film is overigens over 2 weken verkrijgbaar , maar er kan een pre-order gedaan worden.

Van Disney website :
‘‘Tron’’ 20th Anniversary Collector’s Edition DVD $19.99
Subtotal: $19.99
Shipping and Handling: $27.90
Shipment Total: $47.89

Van Amazon Website :
‘‘Tron’’ 20th Anniversary Collector’s Edition DVD $22.49
Shipping & Handling: $5.98
Order Total: $28.47

Tering zeg ! 27 dollar 90 verzendkosten !
Hoe verzinnen die lui bij Disney het !

Hebben jullie ook wel eens zo iets gehad dat je met de verzendkosten (die je pas heeeeeel laat te zien krijgt) opeens doorkrijgt dat het opeens niet meer zo goedkoop is ?

Jahoor, dat zie je wel vaker.

Als ik op zoek ben naar het een of andere nieuwe product (GSM, computeronderdeel, HIFI component etc etc) struin ik vaak compleet het internet af (nouja dat is een beetje overdreven;)).
Soms vind je dan bedrijven die €25 onder de prijs van alle anderen zitten, maar dan wel €50 aan portokosten verrekenen. Pure nep dus!

Ik kijk altijd eerst wat de verzendkosten zijn, door bijvoorbeeld het eerste product te pakken en in mandje te doen en dan definitief te maken (als het niet ergens anders vermeld staat, wat wel zo zou moeten)…als ik dan weet hoeveel het kost dan ga ik eventueel pas kijken wat er te vinden is dat ik zou willen hebben…

Mjah wel is gehad… en ook verschil incl en exl. btw… Bij de 1 is het inclusief bij de ander weer exlusief.

Dus goed opletten! :smiley:

regio 1 DVD’s bestel ik bij www.absound.ca, die zijn lekker goedkoop (voor als je schrikt van de prijzen op de site: die dollar is dus de canadese, en die is een stuk minder waard dan de USD). enige nadeel van absound is dat het soms 3 weken duurt eer je DVD thuis is.

zo’n dure verzending komt meestal omdat ze met FedEx ofzo versturen, en dan komt er zo’n koerier aan de deur aan wie je ook nog eens eerst BTW en invoerrechten moet betalen :Z (in het kader van: “Belastingdienst: gekker kunnen we het niet maken”)

Voor DVDs kun je het beste naar http://www.dvdpricesearch.com gaan, daar vul je de titel in en de goedkoopste wordt opgezocht. Je kunt aangeven in welk land je woont (bij preferences, in de blauwe balk bovenaan) en er wordt dan rekening gehouden met de verzendkosten. Errug handig! Ik zie dat Tron daar als goedkoopste bij DVDBoxOffice is. $ 19.30 (incl.) en als je de prijs aanklikt wordt de dollar ook nog es omgerekend naar Euro’s (kan het nog makkelijker?!).

Originally posted by the_Matrix
Voor DVDs kun je het beste naar http://www.dvdpricesearch.com gaan, daar vul je de titel in en de goedkoopste wordt opgezocht. Je kunt aangeven in welk land je woont (bij preferences, in de blauwe balk bovenaan) en er wordt dan rekening gehouden met de verzendkosten. Errug handig! Ik zie dat Tron daar als goedkoopste bij DVDBoxOffice is. $ 19.30 (incl.) en als je de prijs aanklikt wordt de dollar ook nog es omgerekend naar Euro’s (kan het nog makkelijker?!).

Dat is hoogstwaarschijnlijk NIET de special edition …

verrek , dat is 'm !

danke !