Goede Domeinprovider Dringend Gezocht!

vbimport

Mijn pagina is door die kut quickonline weer geblokkeerd en nu ben ik het zat!

Wie weet er een goede domeinprovider. Hij hoeft niet gratis te zijn, maar ook niet te duur. Ik weet dat er al eens om zoiets is gevraagd, maar als ik me goed herinner was dat toen voor gratis providers...

Please advise, want ik ben erg gefrustreerd door die pokke QOL. uren werk en dan gewoon deleten

AAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!!

Ps. Portje, bedankt dat je me gewaarschuwd hebt, anders was ik gewoon lekker gaan updaten enzo. Voor niks dus...

niks te danken graag gedaan, maare: je hebt het toch wel opgeslagen staan !!

www.Freehosting.nl

Ja Portje, maar moet het toch weer opnieuw ftp’en en dat kan pas als die kut quickonline die account weer heeft geactiveerd… dat duurt elke keer zo lang.

Enne RNG, die freehosting is die ook voor particulieren? Volgens mij niet namelijk

www.uwbedrijf.nl www.directhosting.nl

anders vraag je toch een kvk nr aan?

Hoe doe ik dit precies
want ik zou ook graag mijn
eigen homepage willen beschermen
met mijn eigen domeinnaam ik zal
wel ingeschreven moeten staan bij
de KVK alleen hoe werkt dit en wat
zijn de kosten precies, wie zou mij
hierover een mailtje of contact met
mij willen opnemen hierover …

www.vuurwerk.nl

Doet me denken aan een posting van mij een tijdje terug. Toen kwam er als antwoord nogal sterk naar boven www.webspace.org .

Dit is de topic van destijds:
http://www.cdfreaks.com/ubb/ubb/Forum15/HTML/000153.html

Da_Taxman

http://www.designersnet.nl/

probeer dat, .nl domein naam, geen kvk nodig 1000 mb dataverkeer 5 pop3 enzzzz

300 piek voor een jaar exclusief btw

Als het alleen gaat om de traffic zou ik eens gaan kijken bij Demon Internet. Ik heb hier zelf een HP gehad die nogal wat traffic genereerde (zo’n 50GB per maand). Het enige wat Demon dan doet boven de 25GB traffic per maand is je verplaatsen naar de heavy traffic server, welke trouwens goed te bereiken is. Wellicht is dit een oplossing voor je!

Bedankt voor de reacties!

Ik zal eens gaan neuzen tussen alle adressen hier genoemd.

Ps. Ik snap al waarom de datatransfer omhoog schoot:

Statistics for G@M3FR3@K Your CD Copy help

Account number 448748 had a total of 428 visitors last
week.

Visitors for last week divided per weekday:
2000-04-30: 4
2000-05-01: 19
2000-05-02: 33
2000-05-03: 37
2000-05-04: 56
2000-05-05: 143
2000-05-06: 136

For more detailed statistics login to your
account at http://www.TheCounter.com/

Wat is de beste gratis provider om een homepage onder te brengen en dan bedoel ik vooral qua grootte en datatransfer.

Ik heb zelf al ervaring met Wanadoo en Quickonline. Wanadoo en Quickonline hebben beide 20MB aan schijfruimte, maar de datatransfer weet ik niet.

ô GR33TS ô

Daar ben ik ook naar opzoek, maar ik wil eerst een gratis email adres hebben met :
portje@portjesgeouwehoer.portje
en dan een zonder alteveel reclame in de bus. daarna zoek ik een gratis domeinprovider met een zogroot mogenlijke opslag ruimte voor een vette homepage.
dus als er iemand iets weet !!

en Gamefreak_cd_copy nu zoeken we mooi met ze’n tweeen naar het zelfde.
als je een provider vind vraagt ie om een emailadres, stel die heb je niet moet je eerst op zoek naar een email aanbieder en zoals ik die wil vraagt ie om je oude email adres.
word je toch niet goed van !! haha

[This message has been edited by Portje (edited 09 May 2000).]

Gooi je homepage gewoon op een gratis host, en meldt je aan bij Namezero.com, voor een gratis .com, .net of .org. Plaats een java script in je pagina en de reclame banner is weg. Nu heb je alles voor niets.
Mail effe als je dit script wil hebben.

Grtz. Roy

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by CyberRoy:
[b]Gooi je homepage gewoon op een gratis host, en meldt je aan bij Namezero.com, voor een gratis .com, .net of .org. Plaats een java script in je pagina en de reclame banner is weg. Nu heb je alles voor niets.

Grtz. Roy[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Klinkt goed, maar wat is je email?

Zonder email adres kan ik je ook niet mailen

Portje:

Als je een leuk e-mail (forward) adres zoekt, moet je maar eens bij Moerstaal kijken. één van de 450 voorbeelden: portje@wateenfucknaam.nl, met als bijbehorende homepage: portje.wateenfucknaam.nl. Er zijn hele leuke namen bij: ik zou zeggen check it out…

Groeten Koko

LEUK KOKO maar je hebt gelezen wat ik wil en dat is niet dit wat jij aanbied.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by CyberRoy:
<HR></BLOCKQUOTE>

Hee plaats anders het script even op: www.idrive.com/friendsofcdfreaks

ik wil um ook wel

Hey CyberRoy,

Doe mij dat scriptje ook ff !!! Klinkt wel makkelijk ;o)
Greetz Appie

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Ruff-Next_Gangsta:
[b] Hee plaats anders het script even op: www.idrive.com/friendsofcdfreaks

ik wil um ook wel

[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

op die idrive heb ik laatst eens iets willen dumpen maar dat lukte niet.
kun je mij uitleggen waarom niet ??

ik heb zelf geen idrive, ik treuzel nog tussen idrive en xdrive maar misschien doe ik ze allebij wel een keer.