Goede brander voor vriendinnetje

vbimport

Beste mensen,

M’n vriendin wil ook een brander in d’r pc hebben wat is een goeie brander voor haar? ze zal er voornamelijk muziek mee branden (vanaf mp3’s ofzo)
scsi heeft ze niet nodig die plextor ide brander is dat wat ? en wat moet zo’n ding kosten ongeveer ?

Greetz

In principe zijn alle branders gewoon goed. Alleen ga je hem ook gebruiken om spellen mee te kopieren, dan raad ik een Plextor of HP/Sony aan in verband met CloneCD.

Als je alleen muziek gaat fikken is een standaard brander voldoende.

Wil je een snelle (10-12X) dan ben zo’n 700-1000 gulden kwijt en een langzamere (2-4X) heb je al voor 300-400 gulden. Aan jou de keus

<A HREF=“http://stats.distributed.net/rc5-64/tmember.php3?team=80018087” TARGET=_blank> </A>GR33TS, G@M3FR3@K<A HREF=“http://stats.distributed.net/rc5-64/tmember.php3?team=80018087” TARGET=_blank> </A>

Plextor Plexwriter x4x8x32 IDE +Softw. 585,00

voor extra info over de brander http://www.plextor.be/English/products/pxw8432a.html

[This message has been edited by Vinculum (edited 21 June 2000).]

gewoon de Plextor IDE 8/4/32 !!!
10 500 frank heeft da ding maar gekost !!!
overal kost hij 12 000 maar
op www.starcomputers.nu !!!
zeer goedkoop

tot hoeveel kan deze bakker bakken ??
want ik kan 90 min cd’s krijgen !!

Wowwwwwwwwwwwwwwww waar haal jij die 90min cdr’s vandaan? Daar wil ik ook wel wat van hebben…

Euhhhhh maar ik raad toch ook echt wel een Plextor aan, dat bespaart je al veel ergernis t.o.v. andere merken en dan ook tja… de IDE van Plex heeft een prima schrijfkwaliteit, maar het blijft een IDE en dus processorbelastend, ik zou dan toch de SCSI willen aanraden aangezien dat de ergernis meer bespaart!

Greeeeeeeeeeeeeeeetzzzzzzzzzzzzzz

Philips 8x4x32 Æ’ 500.00
Sony idem Æ’ 500.00

Ik heb op mijn site bij PC discount een paar online prijslijsten gelinkt.
Voor mij weinig onderhoud en toch actueel!

Beter goed gestolen, dan slecht verzonnen. http://zabadak.cjb.net

de plextor 12/10/32 speed is uit IDE !!!
en bovedien geen buffer under run errors meer mogelijk dus met andere woorden zeker even stabiel als de SCSI !!!
15 000 frank kost hij
check op www.plextor.com
daar zeggen ze da die nieuwe 121032 gewoon geen errors meer kan hebben !!!
maar ik heb een IDE 8432 en euhhh
Shit zeg !!! 10500 frank en
muziek tegen 8 speed schrijven zonder 1 storing !!! en bovendien tijdens het schrijven nog internetten en downloaden dus
dan mag er wel zijn
Maar koop beslist een Plextor al de rest is veeeel slechter !!! OK een andere kan goed zijn maar verre van de Plextor

Olextor 8/4/32 rules (nog)

Plextor 8/4/32 rules (nog)

wat voor pc moet je hebben voor die bakker ?

foutmeldingen zijn dan verledentijd ?
of soms toch ?

dat plextor een goede writer is kan je wel ergens opzoeken in een old topic… waar ik benieuwd naar ben is hoe en waar jij aan 90minuten cd’s kan komen nightforce. Volgens mij is dit namelijk total nonsense…

Is geen bullshit trouwens die 90min CD’s, traxdata heeft ze al, That’s is er mee bezig en de andere zullen ze ook al hebben maar traxdata is al leverbaar…alleen nog weten waar ;(

Waarschijnlijk kunnen de huidige branders die CD’s niet aan zonder Firmwareupgrade (minimaal)

Plextor 8/4/32 rules (nog)!!!

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by the_Matrix:
Plextor 8/4/32 rules (nog)<HR></BLOCKQUOTE>

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Nice Guy:
Plextor 8/4/32 rules (nog)<HR></BLOCKQUOTE>

Lekker origineel zijn jullie

Ben je er al uit Piepneus? PLextor is het beste, maar niet noodzakelijk als je alleen muziek gaat branden. Als je tijdens het branden ook andere dingen gaat doen, dan heb je een PLextor nodig 12/10/32…

Verwarrend allemaal hè?

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by NightForce:
foutmeldingen zijn dan verledentijd ?
of soms toch ?
<HR></BLOCKQUOTE>

je moet er geen supoer PC of zo voor hebben hoor ! Gewoon de writer wacht op zijn data die moet binnenkomen dus als de harde schijf te hard aan het werken is wacht hij even tot hij weer verder kan schrijven.dus dan heeft hij nooit meer fouten !!!dan nog CloneCD erbij en nooit van je leven nog 1 verneukte cd !!!

Hee Nightforce, waar kun je die 90 min.cd’s halen ???
Leest elke speler ze goed ?, ik bedoel dan bv.thuis in de auto, de pc enz.
Ik hoor het graag van je.

Groet mu_zik

Sony CRX140 (32x 8x 4x) Hele goeie brander. Heel stabiel, IDE.
Nu ook heel goedkoop. Rond de f475.