Goede belgische dealers. Lees hier

vbimport

Hebben er mensen op dit forum ervaringen met GOEDE belgische dealers. Welke zijn goede en wat zijn hun adresgegevens op internet ?

Ik zoek dealers die TL two, CB, Tazmania, Akira of andere compilaties kunnen leveren.

Bij voorkeur zonder rembours (andere systemen zijn goed, liefst betalen na ontvangst) want ik ben overdag nooit thuis en heb praktisch geen mogelijkheden overdag (op tijd) bij de post te raken om pakjes te gaan ophalen.

waarom koop je niet bij Warezmaffia, ze zijn niet van B, maar 4$ voor transport is niet duur en ze hebben alles, niet te duur,…

voor zo ver ik weet zijn er 2 dealers in Belgie

awcd en twilightoriginal.
Ikzelf bestel altijd bij TLoriginal en heb nog nooit problemen gehad.

Hun adres vind je in de dealerslijst van cdfreaks.

Ik denk eerder ook aan kleinere dealers.

Wow 2 dealers in Belgie, wist echt niet dat het der zo veel waren ))

nee ik ook niet shit dan heb je veel keus of niet (hehehehehe)

TL originals is goed en te vertrouwen, ik haal ze ook bij hen, en als je achterdochtig bent en je woont in belgie, ga je ze toch gewoon afhalen, ze maken een afspraak en dan pik je je cds op en betaal je tegelijkertijd, geen zever van niet betalen of zo, je ziet elkaar een keer betaal, cdtjes geven en zaakje is rond, niets met post of andere shit.

t… t… t… That’s all folks.
Would love ya if ya sign my guestbook @ http://members.xoom.com/redneck0 :slight_smile: Needs to fill up a bit