GODZILLA ondersteunt i_drive niet!

vbimport

Ik snap er niets meer van.
Ik heb godzilla (laatste update) en dat proggie weigert bestanden van i_drive te ondersteunen.
Heeft iemand enige ervaring met godzilla en weet hoe eventule instellingen moeten staan ?
Uiteraard in combinatie met een site zoals i_drive.
Verder kan ik gewoon alles downloaden met ondersteuning van GODZILLA.
Ik heb hiervoor met Getright gewerkt en had hetzelfde probleem.
Ik denk dat ik iets nog niet correct heb gezet ergens in dit programma.

Thanx guyzz

Met getright is het wel degelijk mogelijk om van Idrive te downloaden. Ik zal het ff uitleggen voor je.

Open je configuratie van getright. ga dan naar het tabblad advanced en klik op “more”.
Onder het Tabblad “protocols” moet je de “user agent” zetten op “Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98)”. Verder moet je de optie “Send referer in HTML requests” aan zetten en dan de 2de optie (Generated from the download URL)

Dit werkte voor mij. Wel moet je waarschijnlijk zelf de links erin (met notepad ofzo) en die moeten eruit zien zoals. http://www.idrive.com/jouwfolder/jouwfile.exe

Prutser
Prutser’s lijstje

Ok Dhr. Prutzer thanx voor je uitleg, maar uh huh ik zit nu met godzilla…en heb als optie 2 browsers. IE 5 en N.schaap.
Netschaap is vers materiaal voor me, duzz moet weer effe kijken hoe dat nu weer werkte (lang geleden).

BTW cool prutzerz site mijn vrind…

ahum…call me stupid …maarrrr ik krijg het niet voor mekaar om te downloaden vanaf i-drive met get-right of flashget.

U-niq