Godzilla 2?

vbimport

Volgens mij bestaat Godzilla 2 nog niet !

Maar er zijn toch dealers die het te koop
aanbieden !

Weet iemand hier meer over ?

Godzilla 2 is een goedkope aftreksel van de ‘echte’ godzilla en gaat over een ander soort wezen(tje). Niet de moeite waard een echte B film dus. Het is wel een Amerikaanse film, maar daar is ook alles meegezegd.

l8r
SoFtRuNnEr

leuk

Ik vind het wel een goeie.

De film heet dus Godzilla 2 en is ook van de makers van Godzilla 1 ?

Ik begrijp 1 ding niet .
Volgens de makers van Godzilla 1 gaan ze in maart pas beginnen met de opnamens van Godzilla 2 !

Heb ik mijn informatie verkeerd doorgekregen of is Godzilla 2 echt uit ?

Ik heb die film dus ook gezien, is echt lachen. Maar ja wie wil er nou lachen om een horror ?!?!?!?

Maar goed, de officiele titel is : Gargantua. Misschien dat de massa deze film, van de makers van godzilla 1, die een beetje lijkt op godzilla, hebben omgedoopt tot deel 2. En dat men dus nog moet beginnen met het filmen van de ECHTE godzilla 2…

Who knows…

pSyChO dAd

Ik ken wel iemand die godzila 2 heeft. http://members.tripod.com/sp_cdz

Wij hebben godzilla 2 : Gargantua. Het is al een oude film. Waardeloos. Zelfs voor een B film. Als je wilt lachen gaat er niks boven de oude godzilla films.

Worminc
For all your CD needs

veel vcdgroepen (vooral in China) noemen bepaalde fims gewoon heel groot om xtra veel te verdienen met een b fimpje.

voorbeeldje.
Ik heb hier een filmp. jeetje wat is dat een klote filmpje over een monstertje zeg ! weetjewat, noemen we m gewoon godzilla 2. Dan vliegen ze over de toonbank

Met veel films is dat trouwens. Al een half jaar geleden kon je scream 3 kopen in china.
Nou ja scream 3, het is gewoon een fimpje dat best OP SCREAM X ZOU KUNNEN LIJKEN. Zo had je ook pretty woman 2, mask of zorro 2, etc.