Godabuzz

vbimport

kun je bij godabuzz ook downloaden met een programma?(bijv getright en DAP)

en hoe moet je die films d/l . als je erop klikt gaat hij naar idrive en die zegt dan dat het te veel ged/l is

ja je kunt bij godabuzz downloaden met een download manager zoals DAP, getright(op juston account moet dat lukken).
Dit kun je allemaal lezen op godabuzz onder INFO…veel tips hoe dit moet lukken.
Alleen downloads van idrive laten dat geloof ik niet toe.

Als je van idrive wilt downloaden kan het ooit voorkomen(in de avond) dat een file niet bereikbaar is…vanwege drukte enz.
Probeer het gewoon morgen nog eens…meeste andere downloads kun je gewoon binnen halen.

Als je het op jouw idrive staat en je krijgt de melding dat er vanwege efficientie redenen niet meer dan 150mb gedownload mag worden…zet je met het comando SEND de file over naar een ander idrive account(gewoon snel 1 nieuwe aanmaken)…nu kun je het wel downloaden.

G-O-D-A-B-U-Z-Z***

ik kom er niet uit hoor

Hoezo niet???
Iets meer details graag…

het lukt nu met veel moeite
kun je er ook mee dan 2 d/l?

In dap kun je maximaal 2 tegelijk downen…de volgende wordt in een wachtrij gezet.

In ms explorer downloaden is er ook een maximum aantal downloads mogelijk…weet niet meer hoeveel dit er zijn…heb zelf het register aangepast,zodat ik er meer kan downen.(gaat soms nog sneller ook, alleen geen resume functie)

[QUOTE]Originally posted by x-ceed:
[B]In dap kun je maximaal 2 tegelijk downen…de volgende wordt in een wachtrij gezet

DAP: je kunt wel degelijk meer dan 2 downloaden: ga naar ‘downloads’, options/configurations. Dan selecteer je connection en daar staat het aantal files dat je tegelijk kunt downloaden. Kun je naar keuze verhogen. Ik zou bv niet meer daar 4 a 5 tegelijk doen. Experimenteer er mee zou ik zeggen!

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Clint:
[b][QUOTE]Originally posted by x-ceed:
[B]In dap kun je maximaal 2 tegelijk downen…de volgende wordt in een wachtrij gezet

DAP: je kunt wel degelijk meer dan 2 downloaden: ga naar ‘downloads’, options/configurations. Dan selecteer je connection en daar staat het aantal files dat je tegelijk kunt downloaden. Kun je naar keuze verhogen. Ik zou bv niet meer dan 4 a 5 tegelijk doen. Experimenteer er mee zou ik zeggen![/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Welke vrsie van DAP heeft deze features?
Ik gebruik DAP 3.9.0.9 release en daar staan geen connections in.

Jorit: start DAP op --> Ga naar Downloads --> Ga naar Options/Configuration --> Selecteer Connection --> Vul bij Download Queue 5 o.i.d. in.

Nu ff een vraagje van mij, hoe kan je IE instellen zodat ie meer dan twee files tegelijk dl.??

Ik kan met IE max 4 files dl-en, hoe pas ik dit aan in het register?

Vreemd, ik heb nog nooit iets ingesteld bij IE en ik kan wel 10 files tegelijk downen. Op dit moment gebruik ik IE 5.5 (met Win ME), maar voorheen was het ook nooit een probleem…