God********, systeem crash!

vbimport

'k zat lekker te surfen op www.dff.cjb.net zie ik daar een pubje met Dune erop. Ik denk, DOWNEN DIE HAP. Vond het een best wel toffe film. Downloaden klaar, kom ik er8er dat ik te weinig ruimte heb om het uit te pakken moest ik w88 tot de PC discount hier (in Tilburg) kwam. Ikke daar een harddiskje kopen. Thuisgekomen pleur ik dat schijfje derin, even partitioneren. Klaar voor Dune, d8 ik. Maar onder het uitpakken krijg ik ineens zo’n 20 BSoD’s (Blue Screen of Death). Ikke die allemaal escapen. Even later nog een BSoD. Denk ik, o zal wel weer zo’n k*tfouje van WindHoos zijn. Ik reset mijn beesje en dan vertikt WindHoos het om Explorer op te starten. Ikke een keer in veilige modus. Géén resultaat, loopt ook meteen vast met veel blauwe schermpjes. Is dit één of ander virus? Ik had de nieuwe NAV2000 met de nieuwste definities. Ik ben nu een backup aan’t restoren hopen dat dat helpt. Dus voor iedereen die mij heeft geprobeerd te bereiken via ICQ jullie weten hoe het komt. Trouwens ik zit nu op het net via de laptop van m’n vader. Iemand met tips? Reply graag.
Greetz…

Wordt alle hardware juist gedetecteerd?
Wat als je de nieuwe harde schijf eruit haalt, doet ie het dan wel?

Had dat laatst onder Windows 2000 toen ik een SCSI scanner (HP 6300) wilde aansluiten op externe SCSI poort, kreeg ik ook BSOD. Scanner loskoppelen en het probleem was opgelost.

Misschien ligt het aan de drivers voor UDMA, heb je een VIA chipset misschien?

Da_Taxman

Ik raad u niet aan van uw harde schijf te partitioneren. Heb daar al meerdere keren probs mee gehad.

Nee, ik had er eerst een Seagate van 6,4GB, een Quatum Bigfoot van 4GB, een DVD-ROM 10/40 en een Philips brander in zitten. Alle IDE plaatsen vol dus. Ik heb toen ff de Philips ontkoppelt, de nieuwe (Western Digital 20,5GB) erin, formateren, partitioneren, alle zooi van de Quatum (die ik eruit zou halen) overzetten. Dit alles zonder problemen. Ikke Quantum eruit, Philips weer erin nog een keertje rebooten. Alles prima! Alles werkte zonder enige problemen. Ik wil dus de Dune DivX bestaande uit zo’n 50 RAR files uitpakken (van de Seagate naar de Western Digital), maar jah de rest van het verhaal weet je…
Virus of WindHoos-bug?
Greetz…

Ik vrees Windhoos Bug.

‘What do you want to blow today’
‘Sure 640KB of memory is enough’- Bill Gates 1984

Da_Taxman