Globalwin CAK38

vbimport

Waar te koop?! (liefst in NL)
Thx! :wink:

ik heb em nog nergens gevonden, maar weet je zeker dat je em wilt hebben, hij maakt nogal wat herrie…hehehe…of maakt een beetje meer herrie nie echt uit…

ps. denk je echt dat je nog meer uit je proc kan slepen??? I really don’t think sooo :stuck_out_tongue:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]ik heb em nog nergens gevonden, maar weet je zeker dat je em wilt hebben, hij maakt nogal wat herrie…hehehe…of maakt een beetje meer herrie nie echt uit…

ps. denk je echt dat je nog meer uit je proc kan slepen??? I really don’t think sooo :stuck_out_tongue: [/B]

Er kan waarschijnlijk nie meer uit me cpu komen nee, maar heb nu altijd die ventilator ervoor staan en zoek daar als vervanging een goede koeler voor! Of misschien toch waterkoeling…?! Hmm… :confused:

hmmmm sja je kan het proberen, maar uhh jij draait toch geen koe ofzow?..en idle wordt ie toch nie hoger dan 55? 52 ofzow was het toch?

watercooling…sja neem dan meteen stikstof ofzow…das pas :cool:

Rot toch op met je stikstof man! :wink: Ik wil nie al dat ijs enzo op me mobo hebben! Jij kijkt teveel Tweakers man! :stuck_out_tongue: hehe!

Denk dat ik toch maar gewoon voor die CAK38 ga… enne… draai tegenwoordig wel koeien… kijken of ik van die allerlaatste plek af kan komen! :stuck_out_tongue: (of 4 na laatste ofzo!)
Temp met dit weer, met die ventilator, is 55°C stressed.

ow das netjes man…heheh met die fan derop is natuurlijk nie ideaal…zou denk als ik jouw was ook voor die CAK-er gaan of waterkoeling…ook wel kewl om beetje mee te experimenteren zeg maar…

als ikke nieuwe proc gaat halen…(niet al te lang denk meer)…dan zit ik ook sterk over waterkoeling te denken…als die vriend van me nou nieuwe waterkoeling voor zichzelf heeft gebouwd waar ie mee bezig was…(die hele cv-installatie ;)) dan heeft ie die ouwe tuurlijk nie meer nodig heh! :P:P

Ja, lekker joh, met die RVS bak naast je pc!! :wink: Was die site van em ook alweer? Zodat anderen ook kunnen lachen! :stuck_out_tongue:

naja lachen…tis best kewl gemaakt hoor…helemaal home-made…
ik zoek de URL ff op, kan em nie zo snel vinden…

naja lachen…tis best kewl gemaakt hoor…helemaal home-made…
ik zoek de URL ff op, kan em nie zo snel vinden…

Heb link gevonden hoor, zo zie je maar, dat geschiedenis is toch ergens goed voor! :wink:
Hier is ie: http://waterkoeling.memleak.nl

Originally posted by Wookie

Er kan waarschijnlijk nie meer uit me cpu komen nee, maar heb nu altijd die ventilator ervoor staan en zoek daar als vervanging een goede koeler voor! Of misschien toch waterkoeling…?! Hmm… :confused:

Misschien is dit wel wat voor je :slight_smile:
Of is dat jou pc ? Omdat je een ventilator voor hebt staan ?? :slight_smile:

GrtZZ mrDJ
PSX-HOME

wholy crap…pretty big, maar uhhh de tower staat verkeert om! :wink:

wholy crap…pretty big, maar uhhh de tower staat verkeert om! :wink:

Misschien staat het ventilatortje wel op zuigen ipv. blazen :slight_smile:

LOL

Maar BTW, wat is Globalwin CAK38 voor iets ?
En wat kun je ermee doen ??

Edit:

Leuke link naar die waterkoeling site

Originally posted by mrDJ
[B]Maar BTW, wat is Globalwin CAK38 voor iets ?

Edit:

Kijk hier maar eens.
Wel beetje overdreven zo’n fan! De helft van z’n TB is er al afgeblazen! haha!

Originally posted by mrDJ
[B]

Misschien staat het ventilatortje wel op zuigen ipv. blazen :slight_smile:

LOL

Maar BTW, wat is Globalwin CAK38 voor iets ?

Edit:

Hoop niet dat ie op zuigen staat anders wordt zo zen pctje opgesucked…met monitor en al waarschijnlijk…maar uhh die Globalwin CAK38 is gewoon een cooler…een goeie cooler…! :stuck_out_tongue: