Glazen oog

vbimport

D’r is een kerel met een glazen oog en die is behoorlijk aan de drank. Iedere avond als ie lam zijn bed instapt, stopt ie zijn gebit en zijn glazen oog in een glas water. Op een nacht krijgt ie vreselijke dorst en neemt ie met z’n zatte kop een slok uit dat glas. Per ongeluk komt dat oog mee en dat slikt ie door.

Die kerel, die schrikt zich te pletter. Gaat de volgende dag naar de dokter en vertelt wat er gebeurd is. “Nou”,zegt die dokter, “dat is niet zo slim. Ik zal u wat pillen meegeven en dan moet u uw stoelgang scherp in de gaten houden”. Na twee weken is die man dat oog nog niet tegen gekomen in zijn ouwe eten en hij terug naar die dokter.,/p>
“Doe je broek maar eens naar beneden.” Zegt de dokter. Zo gezegd zo gedaan. “Nu even bukken.” Dus die vent die bukt en die dokter die ster in. “Nee”, zegt die dokter, ïk zie niks.” Da’s gek”, zegt die kerel, “ik zie u wel.”

En de groeten van Ab :wink:

Ha ha die is leuk.

Ik kende hem al, ik heb hem al eens gehoord van een neef van mij.

Ik denk ik verstuur een mop van mijn nieuwe computer.

Alleen een of andere droplul heeft een kapotte computer geleverd.

Dat is pas een mop voor hem als ik zijn rekening nog moet betalen.

Die is ook goed he AB.

Groetjes op TV

Gave site AB

Sorry maar die laatste snap ik niet echt eerlijk gezegd…

Die Ab-Normaal is wel een grapjas hé :smiley:

Maar ga zo door hoor Ab-Normaal

:smiley:

Dank u voor de komplimenten (en dat voor een rose konijn) :wink:

Originally posted by Dee-ehn
Sorry maar die laatste snap ik niet echt eerlijk gezegd…

aangenaam, ik ook niet :slight_smile:

Zal wel uit de rare catagorie komen als:

Komt een vrouw bij de groenteboer besteld ze Hamlappen. Zegt de groenteboer:’‘Ik heb geen Hamlappen maar wel Autobanden’’
vrouw:’‘Ook goed want ik ben te voet’’.

Die snap ik ook niet eveneens die laatste.