Gisteren was een trieste dag

Met 1 november kwam er een einde aan het “gedoogbeleid” van skynet voor het overschreiden van de limieten. Deze maand worden de tellers écht in gang gezet en wordt de snelheid truggeschroefd tot 64K/sec vanaf de limiet overschreden is, voor de rest van de maand.

De positieve zijde is dan weer, dat de “normale” snelheid opgevoerd wordt van 1Mbit tot 3Mbit (zolang je onder de limiet blijft althans ;))

Nu ja, zo onredelijk is het zeker niet. De dingen waardoor ik over m’n limiet ging in de voorbije maanden waren niet van die aard dat ze levensnoodzakelijk waren ofzo. :wink:

Ik geef wel toe, dat ik er in oktober wel wat extra van geprofiteerd heb; wetende dat de tellers niet echt in’t oog werden gehouden :wink: Dus nu heb ik tijd om dat allemaal eens te bekijken wat ik tot gisteren heb gedownload :stuck_out_tongue:

Heeft al iemand van de Belgische ADSL gebruikers wat gemerkrt van de snelheidsverhoging? Dit gebeurt per regio, dus het kan nog wel ff duren.

ik vond gisteren eigenlijk wel een relaXte dag. Eerst het goede nieuws dat er een Doom 3 demo is gelekt. Toen het nieuws dat ik wist waarik heb konleechen :bigsmile:

(pm heeft geen zin, pub = haXorz)

Age Of Mythology en Need For Speed 2 zijn ook mooi :slight_smile:

Gelukkig zijn die twee nog van oktober :wink:

Iemand 24 al gezien? :wink:

suggestief :smiley:

Originally posted by Dee-ehn
[B]Iemand 24 al gezien? :wink:

suggestief :smiley: [/B]

Wel Triple X ,wel aardige film.

'k ga 24 wel eens lenen. Ken iemand die 't op dvd heeft.

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

Wel Triple X ,wel aardige film.

[/B]

Jepz, in de BIOS gezien… voorpremiere… best aardig, vooral dat begin :slight_smile: