Gigabyte Easytune kenners?

Weet iemand hier wat op:

Ik heb een Gigabyte GA-8IHXP moederbordje met een P4 2,53Ghz en 1 GB PC-800 RIMM.
De bijgeleverde Easytune heb ik geïnstalleerd om eens wat te testen met bussnelheden en multipliers.
In easy mode is het normaal dat je alleen de system bus kan aanpassen. Doch wanneer ik “advanced mode” aanklik, draaien even de deurtjes open van de PCI/AGP/RIMM voltages en relatieve bussnelheden, maar gaan ogenblikkelijk terug dicht. Dus ook in advanced mode kan ik enkel de system bus aanpassen. Die staat nu op 148Mhz, waardoor m’n RDRAM draait op 444Mhz, PCI op 37Mhz en m’n CPU op 2,8Ghz. (met 100% CPU-belasting wordt de CPU 45°C en het mobo 23°C, dus dat zit wel goed)

Ik merk geen problemen met stabiliteit, maar ik zou toch graag die PCI op 33 laten staan en dat kan enkel in advanced mode door asynchroon bussnelheden aan te passen i.p.v. alleen de system bus.

In de help-file staat dat de CPU-multiplier niet kan aangepast worden voor Intel CPU’s, maar over beperkingen i.v.m. AGP/PCI/RDRAM-bus staat niks vermeld.

Iemand hier ervaring mee?