Giel Beelen

vbimport

Ik vroeg me af of jullie Giel Beelen kende. Hij was en is nog steeds een DJ bij Radio 3 FM. Hoe vinden jullie hem? en zijn prive-stalkers chucky, Fred Kroket, Natte Nathalie, …

Voor degene die hem alleen van de middag kennen, tja ik persoonlijk vond het nix toen hij bij de KRO zat. hij moet in de nacht blijven en ik vind hem daar ook beter. overdag moet hij zich altijd inhouden heb ik het idee. :stuck_out_tongue:

voor degene die Giel niet echt goed kennen: Giel was ontslagen in de middag, nu zendt hij nog alleen uit in de nacht van 3 tot 6 op donderdag nacht, vrijdag nacht, zaterdag nacht op radio 3 FM. hij heeft ook een site waarop ook zijn laatste zaterdag avond valt te beluisteren. :cool:

en voor degene die wel al luisteren in de nacht: hoelang luisteren jullie al? kennen jullie de dopeshow of misschien kennen jullie het jungelboek (daar heb ik 2 keer aan meegedaan :slight_smile: ) of andere programma’s (hij verandert dat regelmatig). bellen jullie wel eens 0800-1336, faxen jullie wel eens 035-6772076 of SMS-en jullie 06-54RADIO3. ik kan het jullie aanraden, het kan best grappig zijn om na het uitgaan ff die gast te bellen.

ik vind het allemaal best gaaf wat ie doet in de nacht :slight_smile: maar wat vinden jullie ervan.

Hij is goed mijn vrind;)

He Rocks!!!

Deze DJ verdient een ere plaats

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

GR*Mike_TF*

Originally posted by AlfredHier
Ik vroeg me af of jullie Giel Beelen kende.

Ken hem niet :frowning:

Is echt een coole DJ. Ik luister 3FM altijd, als ik wakker word ( Stenders Vroeg) en 's nachts, MP3 FM enzo, Giel Beelen. Als ie mensen gaat lastig vallen is cool :slight_smile:
Chuckie enzow

Originally posted by Mike_TF
[B]Hij is goed mijn vrind;)

He Rocks!!!

Deze DJ verdient een ere plaats
[/B]

dat vind ik ook maar ik denk dat 3 uur s’nachts niet echt een ereplaats is :frowning:

Originally posted by Mattel007
[B]

Ken hem niet :frowning: [/B]

je moet echt een keer naar hem luisteren. misschien een goed idee als je bent uitgeweest.

zijn er nog meer mensen die hem kennen of niet. vertel het :wink:

Ja ik luisterde een tijdje altijd snachts, maar nu heb ik er geen zin meer in, soms als we eraan denken hebben we het aan staan in de auto als we terugkomen van een of andere tent.

Heb Chuckie nog een keer aan de telefoon gehad toen jullie er waren. Giel rulez ! Ook z’n muziekkeuze !

Kan die onze site niet eens een keer vermelden ? :wink:

En hebtie al een t-shirt ?

Ken de naam wel, maar de man niet… ach… zal wel eens opnemen wat hij draait ben wel benieuwd :slight_smile:

Originally posted by DoMiN8ToR
[B]
Heb Chuckie nog een keer aan de telefoon gehad toen jullie er waren.

Kan die onze site niet eens een keer vermelden ? :wink:

En hebtie al een t-shirt ? [/B]

ja chucky hehehe je kan hem bellen op de volgende nummers: 06-19502699 & 040-2544237 STALKEN DIE HANDEL :wink: ach hij zal het echt niet erg vinden: hij zecht zijn nummer altijd op de radio. volgends mij verveelt die jongen zich :smiley: dus als je echt NIX te doen hebt…

ja misschien is dat een goed idee van dat t-shirt. maar ik ben bang dat ie cdfreaks niet op de radio zal promoten, das niet echt iets voor hem. maar we zullen zien :stuck_out_tongue:

Originally posted by AlfredHier

maar ik ben bang dat ie cdfreaks niet op de radio zal promoten, das niet echt iets voor hem. maar we zullen zien :stuck_out_tongue:

Inderdaad moeten we weer een pakje sigaretten kopen enzo :slight_smile:

Nee maar nog ff over giel.

Ik probeer ook elke donderdag en vrijdag en zaterdagnacht te luisteren. Niet dat ik elke dag lekker snachts me bed uitga (behalve als ik uit ben geweest of geen zin heb om te slapen), maar een vriend van me die neemt het toch redelijk vaak op, op tape, dus luister ik het later :slight_smile:

Zet giel maar in de nacht…
…dan heeft geen hond er last van :slight_smile:

1, 1, 1, 1, radio station heeft het lef… om z’n borg te betalen…
<nieuwsbericht> Vanochtend heeft een anoniem radio station de borg betaald voor de vrijlating van crimineel Giel B uit de gevangenis in Vught. Giel B zat vast… </nieuwsbericht>
en nu is het onze taak hem van de straat te houden… daarom zit giel niet vast maar zit giel HIER

Z’n jingles roelen!

Staan ergens die uitzendingen in mp3 ?

Originally posted by whatever
Staan ergens die uitzendingen in mp3 ?

ja op zijn site staat de laatste zaterdag uitzending dus daar kan je het gratis downloaden.

let vooral op zijn jingels zoals MP|3 zei. die zijn echt GAAF.

Alfred ik zij toch dat hij er een verdiende.

Niet dat hij er 1 had:o

GR*Mike_TF*

Originally posted by Mike_TF
[B]Alfred ik zij toch dat hij er een verdiende.

Niet dat hij er 1 had:o

GR*Mike_TF* [/B]

ik ben het met je eens: 3 uur s nachts is een K*T tijd. dan heb ik nooit echt veel zin om 3 uur te luisteren. zeker niet als ik net ben uitgeweest :frowning:
opnemen ik wel de oplossing dan :cool: