Giants

vbimport

weet iemand waar ik die zou kunnen downloaden?

en natuurlijk andere leuke warez sites :slight_smile:

pff, die is immers al een tijdje uit, ik denk niet dat ge hem nu nog gaat vinden om te downen. BTW the meeste plaatsen waar je dit eventueel zou kunne downen, zijn prive gegaan waardoor je er niet meeer opkan

pas een recentie gelezen in C!T en was wel benieuwd en ik wist dat al eens gepost is in chello’s nieuwsgroepjes alleen speel ik haast nooit dus liet het maar (dacht niet dat het iets zou zijn) tot die recentie dus :frowning:

maar goed toch bedankt voor je reactie…

en filemaker of Catraxx dan ?? die zoek ik ook een tijd, ik kan me verzameling cassettebandjes maar niet ordenen :frowning: wat een treurenis :```(

nouja dan maar wachten op Dune 3 :slight_smile:

www.reliz.ru

Russische FTP site

wel gevonden, maar pagina word niet geopend, server is wel online vreemd genoeg, ik zal het later nog eens proberen, bedankt :slight_smile:

Warez sites zijn big shit!!

Greetz

Originally posted by Loek2001x
wel gevonden, maar pagina word niet geopend, server is wel online vreemd genoeg, ik zal het later nog eens proberen, bedankt :slight_smile:

Volgens mij betekent hetgeen wat je ziet gewoon dat die site helemaal nie gevonden wordt! Waarschijnlijk gewoon eraf geknikkerd!!! :slight_smile:

misschien kun je het een keer proberen bij de fietsen handel :wink:

Originally posted by Mootje
misschien kun je het een keer proberen bij de fietsen handel :wink:

That’s our girl! :rolleyes:

hehe, sorry, ben in een maffe bui vandaag.

Maakt nie uit hoor! Als Off CDfreaks Girl kan je veel maken! :wink:

hahahaha sorry ben vast niet goed wakker…
snapte eerst mootje post niet moets ik de topic nog eens lezen toen viel het kwartje pas LOL :slight_smile: