Ghost-win ME

vbimport

Welke versie van ghost is compatibel met windows ME?
Werkt Ghost beter met windows 98?
mvg.:confused:

Originally posted by you
Welke versie van ghost is compatibel met windows ME?
Werkt Ghost beter met windows 98?
mvg.:confused:

Ghost is gewoon met alle2 even compatible…correct me if i’m wrong!

Klopt, ik heb nu versie 6 in gebruik en die werkt net zo goed met 98 als met ME.
De versie die daarvoor zat werkt ook op beide os

Originally posted by Keith
Klopt, ik heb nu versie 6 in gebruik en die werkt net zo goed met 98 als met ME.
De versie die daarvoor zat werkt ook op beide os

pcies…zal hooguit verschil zijn met windows98 en windows2000 of andere NT-based OS…:slight_smile:

Is er een ned. beschrijvng van te vinden?
m.v.g.
:wink:

wekt vrij simpel.
Zo uit mijn hoofd:
Gost Maken - beste eerst opstarten met opstartdiskette en opstarten zonder cdrom ondersteuning kiezen.
Stop de diskette waar “ghost” opstaar erin en type achter de A:> ghost.
Ghost start op. Ghost werkt met de pijltjestoetsen.
Kies: local - partition - to image.
Nu zie je het aantal schijven dat in de computer zit.
Selecteer hier de eerste (want daar staar “c” op, of je moet van een andere scijf een ghost willen maken) druk dan op enter.
Dan krijg je te zien hoe deze schijf is ingedeeld, kies hier de eerste (“c”) druk op enter, en dan op alt+o om verder te gaan.
Nu kun je bovenaan in het venster kiezen waar je de ghost wil opslaan, selecteer hier een andere schijf dan “c” !
Onderaan kun je een naam geven voor de ghost en druk dan op enter om verder te gaan.
Bij de compressie kies je HIGH, dan wordt de ghost zo klein mogelijk, als je op enter drukt wordt de ghost gemaakt.

Om 'm terug te zetten start je ghost weer op - kies nu partition - from image.
Je kunt nu de plek kiezen waar je de ghost hebt neergezet - selecteer deze en als er gevraagd wordt waar de image naar toe moet selecteer je de “c” schijf.
Nu wordt “c” overschreven met de ghost die je gemaakt hebt.

Ik vind het zelf de simpelste manier om windows weer terug te zetten, als je computer crasht dan kun je binnen 10 minuten weer aan het werk !!!
Vergeet niet om op z’n tijd een backup te maken van de email-map en de favorieten want die kun je dan ook weer terug zetten.

Ik hoop dat je hier mee aan de gang kunt

thanks,het zal wel lukken denk ik!!

:wink: :wink: :wink: :wink: