Gforce II MX 400 "TV-out"probleempje

vbimport

'k heb dus zo’n kaartje van een knakker op 't internet gekocht werkt verder geweldig maar m’n vraag was hoe kom 'k aan zo’n tv out cable … 't is dus niet een “4-gaats” svhs pluggie mar hij bestaat uit 6 gaatjes beetje raar ding … ben dus ook al naar zo’n electronica zaakie gegaan die zij datie die pluggie’s niet kon bestellen en zo’n computerwinkeltje had zelfs nog nooit van de aansluiting van 6 gaatjes gehoord …(ja waar moet’t nu naar toe met de kwaliteit van de computerwinkels …)

ThanX SuperAppelflap;)

Hmmmmm is een SVHS niet altijd 5 polig (+1 plastic pinnetje)?

Maar iig: ik neem aan dat bij die kaart een verloopplug geleverd moet worden (doet oa Hercules). Ik zou zeggen: ga eens op de website van de fabrikant kijken wat voor pluggetje erbij moet of informeer bij de fabrikant per mail…

Wat je ook kunt doen is je kaart meenemen naar een ECHTE computer of electrowinkel (waar woon je anders kan ik je wel een adresje aan de hand doen) en ze ff laten kijken…

'k woon zelf in biddinghuizen (SiXFlag’s) maar daar in the middle of nowhere is natuurlijk geen flikker te bekennen … dus ben 'k naar h’wijk gegaan … en ja dat zwarte pennetje had’k niet meegetelt omdat daar toch nix mee gebeurt (is er immers aleen voor dat je dat ding niet verkeerd dr in stopt …

mzl Superappelflap

Tegenwoordig staan ze op beurzen ook vaak met van die bakken met allerlei plugjes enzo! kijk daar is! :cool:

In Harderwijk is wel een klein computerwinkeltje (naast Perry sport) misschien dat ze je daar kunnen helpen.
Verder euh… in Biddinghuizen is niets van zoiets nee., kweet al wat: in Lelystad aan de markt zit een electro/computer winkel die kunnen je vast helpen. Gewoon ff met de bus (was het niet lijn 148?) naar Lelystad :). Anders kun je ook naar Almere gaan (wel ver weg he) daar ligt ook een winkel die dat vast heeft (maar die zijn wel aso duur)…

Suc6!

DN de routeplanner! :wink:

Een S-vhs is met 4 pinnetjes en een plastic pinnetje, heb net gekeken! :slight_smile:
Als jij zegt dat ie 6 pinnetjes nodig heeft zou ik nie weten wat dat moet voorstellen! :stuck_out_tongue:

Ik zou toch eens naar een grotere beurs staan zo als ik eerder zei waar je dan die gast met die grote bakken opzoekt! Als hij het niet heeft dan bestaan ze niet! :wink:

Denk dat ik wel weet waarom dat ding 6 pinnetjes heeft: dat ding is natuurlijk SVHS en Composite in 1 stekkertje. 4 pinnetjes zijn voor SVHS (S-Video) en 2 voor Composite. Samen 6 Pinnetjes, dus 2 signalen in 1 stekker…

Slim he :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
[B]Denk dat ik wel weet waarom dat ding 6 pinnetjes heeft: dat ding is natuurlijk SVHS en Composite in 1 stekkertje. 4 pinnetjes zijn voor SVHS (S-Video) en 2 voor Composite. Samen 6 Pinnetjes, dus 2 signalen in 1 stekker…

Slim he :slight_smile: [/B]

Is zo ja! Ik zat vanmiddag een te zoeken (voor dit probleem) naar me MPEG2 kaart. Die heeft nm ook zoiets, er zit ook een verdeel stekkertje bij waardan S-VHS en Comp uitkomt zetten!
:rolleyes: