Gezocht

vbimport

ik zoek iemand die wat buttons en een logo voor mijn internet site wil maken, ik ben hier zelf namenlijk niet zo goed in.

het is voor de site
www.geocities.com/the_cr0ss

alvast bedankt

grtz +he cross

What’s in it for me?

Vind het een keurige site in de opzet. Stukken beter dan die ene site waar heel erg veel aandacht om gevraagd wordt door een zeker irritant persoon

Voor buttons kun je heel eenvoudig een van de volgende programma’s gebruiken:
Adobe ImageStyler of Xara Webstyle
Adobe ImageStyler is ideaal voor MouseOver buttons en dergelijke, heel eenvoudig en toch leuke effecten te bereiken.

Anders kun je altijd met Photoshop aan de gang, zorg dan voor wat plugins. Bijvoorbeeld Phototools van Extensis, kun je heel eenvoudig buttons mee maken.

Wellicht dat ik overgehaald kan worden om iets in elkaar te draaien, mail me even en laat weten wat voor iets je zoekt, misschien kan ik wel een half uurtje vrijmaken om iets in elkaar te knutselen.

Da_Taxman

Gebruik Applet button Factory, hij is op veel warez sites wel te downloaden en hij stond ook op Twilight 43 of 45, dat weet ik niet meer precies.
Het is een heel simpel progje.
Ook als je nog nooit met java of iets anders heb gewerkt.

Prefereer Javascript boven JAVA.
JAVA heeft een te lange laadtijd naar mijn zin en bij zommige applets lijkt het alsof alle systeembronnen opgeslurpt worden.

JAVA is leuk voor andere dingen dan buttons, maar voor buttons zou ik het op Javascript houden (Doet Imagestyler automatisch)

Da_Taxman

op de cd van microsoft publischer staan er
10.000