Gezocht: wijze geluidjes

vbimport

Leuke geluiden zoals deuren en wat dan ook! Om op websites te gebruiken! :wink:
Of een progje die deze sounds kan creeren misschien?!

Thx in advance! :wink:

Bij m’n eerste soundcard van creative zat een cd’tje bij met zo’n geluidjes. Waren er in verschillende categorien en ook allemaal in verschillende sample-rates. Kweeni of je die cd nog ergens kan vinde. Kzou je mijne lenen, maar da’s ni echt haalbaar denkek :slight_smile:

Zit er ook zo’n cd bij een SBlive!? ff kieken!

Ik moet zeggen dat die flash dingskes van Wookie er heel goed uit zien. Schitterend zou ik zeggen!!

thx, is al is een topic over geweest! :wink:

zit wel een xtra sounds cd bij sblive maar kon geen geluidjes vinden die jij bedoelt.

Probeer eens in de NGs.

Ave!

Originally posted by hcosta
[B]Probeer eens in de NGs.

Ave! [/B]

Zeker nog te vroeg voor mij maar wat is NGs?! :confused:

in de studio ligt nog wel een flinke stapel soundeffect CD’s…meeste is crap en onbruikbaar maar als je zegt wat je ongeveer zoekt kan ik ff kijken…de meest vage dingen staan er op.

Originally posted by Wookie

Zeker nog te vroeg voor mij maar wat is NGs?! :confused:

NG = NieuwsGroep
je weet wel, van die Usenet-dingen :wink:

Originally posted by Nostrofu
in de studio ligt nog wel een flinke stapel soundeffect CD’s…meeste is crap en onbruikbaar maar als je zegt wat je ongeveer zoekt kan ik ff kijken…de meest vage dingen staan er op.

Gewoon leuke soundjes! Grappige effecten… wat leuk zou zijn om te horen op een site! snappie!?

Zijn het veel cds die je daar hebt of zou het mogelijk zijn om is iets naar me toe te senden!?

Je kan hoogstwaarschijnlijk alles wat je zoekt vinden op Usenet.

Kijk eens in de binaries, en daaronder in sounds, of om het even welke suffix die te maken heeft met wat je zoekt.

Ave!

als je bij altavista opgeeft zoeken naar wave en daarna naar bijv. door ofzo vind je dit soort geluiden ook wel…

Is te proberen ja! Thx! :wink:

http://www.thepocket.com/sounds.htm

Kijk daar eens, zit cool spul tussen

Have fun.

Kijk, dit bedoel ik!!! Thx man! :wink:

ps. Nostrofu, had je nog wat samples kunnen senden ofnie!? :wink:

ps. nostrofu, had je nog wat samples kunnen senden ofnie!?

ik ben het hele weekend “on the road” geweest en zit nu net weer ff achter de comp. zal je zo ff wat sturen.

ok dan! Ik zie dat je online bent met ICQ nu dus ga je zo spreken! :wink: