Gezocht: Tiesto MP3

vbimport

Ik zoek de nieuwste MP3 van DJ Tiesto. Ik weet niet hoe dat nummer heet en ben niet erg thuis in MP3 sites… Ik weet alleen dat het een zeer vet nummer is die ik graag wil hebben. Weet iemand hoe dat nummer heet en waar ik dat kan downloaden?

Bedankt

'k heb op internet wel ergens dj tiesto 7 gezien

maar je bedoelt een los nummertje zeker ?

Volgens mij zag ik hem laatst hier http://www.millenniummusic.cc/

Originally posted by carlo vaesen
[B]'k heb op internet wel ergens dj tiesto 7 gezien

maar je bedoelt een los nummertje zeker ? [/B]

Ja zijn laatste nummer. Ik heb het gisteren op 538 gehoord en daar zeiden ze “De nieuwe van Tiesto” en dat nummer was echt wreed :stuck_out_tongue:

Het nummer heet Flight 643 alleen nu nog een werkende download…

Nou ik heb um hier staan!! :slight_smile: Heb je misschien een lege pub / home ftp waar ik um heen kan uppen?? Zeg het maar :slight_smile:

WinMX
Morpheus
daar is ie wel te vinden!

ook wel via www.mp3mediaworld.com

Ik heb hem gevonden op www.cutemx.nl en dat wordt weer een hele klus 12.1 MB met 56k :frowning: Bedankt voor de tips :slight_smile:

Flight 643 is inderdaad wel geinig nummertje…als je opzoek bent naar meer van Dj Tiësto…ik denk dat ik alles zo ongeveer wel heb! inclusief de laatste Magik… :cool:

//kickme.to/trancegate

Daar vind je echt een hele hoop trance sites.
DJMixes2000 is echt top, veel live sets.
tranceaddict
Vrijwel dezelfde livesets als djmixes 2000 maar hier vind je ook veel losse track.

Originally posted by -=HeadLesS=-
Flight 643 is inderdaad wel geinig nummertje…als je opzoek bent naar meer van Dj Tiësto…ik denk dat ik alles zo ongeveer wel heb! inclusief de laatste Magik… :cool:

Ik heb toevallig net ontdekt dat dt nummer ook op Door het lint 3 staat (cd2 nr 17) en heb ik dus maar ff geluisterd… valt me vies tegen!

Maarja ik heb over het algemeen een hekel aan DJ Triesto…

Originally posted by Dee-ehn
Maarja ik heb over het algemeen een hekel aan DJ Triesto…
Ik hou er normaal ook niet van maar dit nummer vind ik echt supers :slight_smile:

dj tiesto - flight 643 ???

die heb ik hier liggen