Gezocht: The Undertaker

vbimport

Hallo,

Ik hoop dat je dit leest, The Undertaker. Als je dit berichtje leest weet je wel van wie dit komt.

Ik snap niet dat je mijn ICQ berichten niet ontvangt. Als ik het via iemand anders doe reageer je wel, maar niet op mij, vreemd. Ik heb je vanmorgen voor de zoveelste keer gemailt. Ik heb weer met je geICQ via iemand anders en toen heb je tegen hem gezegt dat je allang weer had terug gemailt. Maar ik heb nog steeds niks ontvangen, terwijl je al 2 keer hebt gemailt volgens jouw zeggen.

Daarna heb ik via hem met jouw een afspraak gemaakt op de chatbox, je zei dat je er heen ging maar weer kwam je niet opdagen.

Zou je nou alsjeblieft contact met me op willen nemen? Via ICQ of via het email adres: the_unforgiven@hushmail.com

CU L8TER

The Unforgiven

cd freaks voor al uw datings

vandaag in aanbieding, iemand die waarschijnlijk de adnere op ICq op IGNORE heeft gezet en email adres heeft geblocked.

Maar de aanbidder is niet weg te slaan en veruimt zijn terrein naar freaks

hoe loopt dit af? komen ze samen? trouwen ze en leven ze lang en gellukig?

U komt het allemaal te weten op freaks
voor meer info over dit onderwerp bel:
0900/xxxxxx (BE) +32 0900/xXxXxX (NL)
lol

He jongens,

Heel leuk allemaal! Nee, maar ik heb al contact met hem hoor! Hij heeft problemen met superweb (ja ja, superweb) Dus dit is het einde van het verhaal:

En ze leefden nog lang en gelukkig :slight_smile:

Chau!

The Unforgiven

hehe zoals alle andere sprookjes dus

probs met superweb, jah verbaasd me niet

wat had ie?

Hallo Redneck,

Ik weet het niet precies, maar op de een of andere manier krijg hij mij berichtjes niet door en als hij wat stuurde krijg ik ze niet door.

Nu logt hij in via wish en die doet het wel!

Chau

The Unforgiven

Ach The Undertaker is echt een zware lul.
Ik krijg al zo’n dikke drie maanden 1 cd van die gozer.
Maar hij neemt de moeite niet om hem te fikken en op te sturen.
Die eikel zegt al tijden dat hij die cd op heeft gestuurd maar ja komt nooit wat.

Op icq/email reageert hij ook al niet meer.

Dus nooit wat bestellen bij Tuzmusic zou ik zeggen, of tuzmusic@gmx.net voor email.

Het is een loser!

Voor dit soort klachten hebben we een apart forum beschikbaar, hoor.