Gezocht: Revoy 2200 bezitters!

vbimport

Ik ben benieuwd of er meer mensen deze DVD/VCD/MP3 machine hebben?

Ik heb hem niet, maar heb toevallig net een artikel zitten lezen in de nieuwe computer totaal. Hier staat een mini test van 4 verschillende externe dvd spelers die dus ook mp3 kunnen spelen.

IK ga hier eens serieus over nadenken >>> best ideaal, gewoon mp3 cd’s afspelen in je stereo of in mijn geval drive-in show.

De revox kwam hierbij overigens niet als de beste uit de bus en zeker niet de goedkoopste.

Als iemand ervaringen heeft met deze spelers ben ik hier ook wel benieuwd naar…

Ik meen dat die Revoy er wel qua geluidskwaliteit het beste uit de test kwam (staat me een woord Superieur bij), alleen dit was wel ook de duurste uit de test.

Ze (die yakamaha en M3PO van Terratec) konden zich niet meten met de kwaliteit van de normale DVD spelers als Philips Sony en andere merken.

Ik geloof dat die Revoy een adviesprijs van 1200 gulden had, mij net iets te prijzig…

Da_Taxman

Ja, die DVD test heb ik ook gelezen. Zelf heb ik hem nu wel (incl. firmware update), maar de rede dat ik dit eigenlijk vraag heeft alles met de MP3 functie te maken van het apparaat. Hij werkt echt prima, maar ik weet niet hoe ik de MP3’s moet branden (root/dir via playlist). Dat staat niet echt in die gebrekkige handleiding. Maar het is echt een top machine. Ook leuk voor al die VCD’s.

Enneh, wat is dat AC3 nou eigenlijk?!? Ik weet dat het iets met geluid heeft te maken, maar er zit ook DTS op (dat ken ik wel) en Dolby (digital) Surround, etc.

Als iemand dat ding heeft…mail me dan even!

In diezelfde computertotaal staat trouwens een advertentie waar die revoy voor >>>>> 899,- <<<< in de aanbieding staat.

check www.aci-computers.nl