Gezocht programma voor uitnodiging

vbimport

geachte freakers

mijn zus gaat binnenkort trouwen

nu willen ze uitnodigingen maken
maar om dat allemaal bij de drukker te laten doen kost veel geld
ze hebben pas heel het huis verbouwd ( tja)
nu zoeken ze een programma waarmee je uitnodigingen kan maken ( misschien zijn er die speciaal voor trouwgelegenheden)

misschien kent zo iemand dat programma ?

publisher volstaat :wink:

Powerpoint moet ook wel lukken denk ik :smiley:

Met publisher kan je na wat prullenwerk heel aardige resultaten neerzetten

Stuur ze gewoon een e-mail…
en als mensen geen pc hebben zijn ze ouderwets en wil je ze vast niet op je feest!!! :wink:

bij cyber powerplayer se zit een programma waar je kaarten mee kan maken daarmee kan je alle soorten kaarten mee maken en je kan ze eventueel ook per e-mail versturen

pen en papier! :stuck_out_tongue:

rooksignalen moet dan ook wel lukken !!!
misschien nog ideetjes ?

Microsoft Publisher of Picture It!
Ik denk dat die het eenvoudigst zijn en als je de volledige cd’s hebt dan heb je ook een uitgebreide clipart gallery.

Als je echt goed creatief bent en het professioneel aan wilt pakken gebruik je Photoshop in combinatie met een Desktop publishing pakket als QuarkXpress of Pagemaker, maar dan ga je echt naar professioneel drukwerk en geen wizards of cliparts, maar het echte Die-hard zelfcreativiteit.

ok ik zal het eens proberen
allemaal bedankt voor de wijze uitleg

nu kan ik hopelijk toch trouwkaartjes maken :slight_smile:

waarom niet gewoon in photoshop ?

tja idd je kan niks beters bedenken dan photoshop, en blijkt dat te moeilijk te zijn om op korte termijn te leren, gebruik dan Photoshop Elements, ook geen enkel probleem hé :slight_smile:

Voor het drukken, gebruik jhe gewoon een kleurenlaser printer, die staat in elke goeie Kopieerzaak, en daar hebben ze ook photoshop, dus je hoeft enkel je PSD op cd te zetten :slight_smile:

Simpel as hell :wink:

PS: wen,s haar veel geluk hé :stuck_out_tongue:

Grtz BierspieR :smiley: