Gezocht; proggie om meerdere gameservers tegelijk te draaien

vbimport

ik zoek een proggie (het liefst voor linux…maar windows mag ook) waarmee je dus meerdere gameservers tegelijk kunt draaien dus bijvoorbeeld

• counterstrike
  • quake
  • unreal tournament

etc…

wie weet er iets?

Je kunt onder linux gewoon van alle 3 de spellen een dedicated server te gelijk laten draaien mits je genoeg CPU power hebt!

Inderdaad , onder Linux draai je Quake III Arena en Unreal Tournament G.O.T.Y dedicated servers , zelfs tegelijk.

Half lIfe heb ik eerlijk gezegd nog niet geprobeerd , omdat de huidige Half Life decidated servers een verbinding via internet met dan WON netwerk willen hebben.

De tooltjes en updates voor installatie van Quake staan op

en voor Unreal Tournament dus :

www.planetunreal.com

Voor meer info over Half Life

www.planethalflife.com

Deze websites zijn echt gigantisch uitgebreid , je kunt er miljoenen files vinden om je spel te updaten , nieuwe bots , nieuew levels , totale modificaties.

Ik speel nu een potje Quake III HeadHunters (je moet de hoofden van tegenstanders offeren) tegen Jhonny Bravo onder andere :slight_smile:

Ik draai ook zo’n 9 gameserver’s tegelijk op 1 Dual Xeon Linux bak (Not @ Home) en dat gaat perfect!
Ook met Half-Life gaat het allemaal best, dat WON netwerk maakt me geen hol uit!

ok…thnx voor de reacties…ik gaat het allemaal eens ff uitproberen :slight_smile: