Gezocht: nieuwe CD van Guano Apes

vbimport

alles is welkom zolang de kwaliteit van de MP3's maar geen 128kBs is want die heb ik dan ook al. (192 zou mooi zijn) FTp niet posten mail die gewoon, URL mogen wel gepost worden. of zet ze op een i-drive die je effe zelf aanmaakt. Bedankt

160 ook goed ???

U-niq

URL’s MOGEN wel gepost worden … hmmmmmm
nou goed dan …
-> www.geocities.com/bbsmusic/Fullindex.htm

Weet niet op hoeveel kbs, moet je zelf ff checken.

greetz Appie

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by U-niq:
[b]160 ook goed ???

U-niq[/b]<HR></BLOCKQUOTE>
ja d’s ook goe maar zeker niet lager

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Appie:
[b]URL’s MOGEN wel gepost worden … hmmmmmm
nou goed dan …
-> www.geocities.com/bbsmusic/Fullindex.htm

Weet niet op hoeveel kbs, moet je zelf ff checken.

greetz Appie[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Sorry Appie, bedankt voor de moeite, maar 't is 128kBs

Hé U-niq mij niet vergeten hé.

Veels te mooi weer vandaag om de hele dag achter de computer te zitten…maar hier zijn we weer…De site is: www.go.to/mp
Veel succes…moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of de link werkt maar meestal wel bij deze site…

U-niq

www.go.to/gomp3

U-niq

Euhhhhhhhh dan weet ik het ook niet :-))

maar waarom is 128 niet goed? Heb je een klasse A versterker ofzo?

Grrrrrreeeeeeeeetzzzzzzzzzzz

Proud like god, die op deze site staat is de vorige CD, die heb ik al, nee ik zoek de nieuwe CD!!!

oooooooops sorry…
Dat krijg je als je geen verstand hebt van de Guano apes. Hoe heet de nieuwe c.d. dan ??
zoek ik effe mee. Ik hoor het wel.

U-niq

Waarom is 128Kb niet goed, dit gebruik ik al drie jaar, totaal geen enkel probleem.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by hoitinga:
Waarom is 128Kb niet goed, dit gebruik ik al drie jaar, totaal geen enkel probleem.<HR></BLOCKQUOTE>

Omdat als je 128 kBs ript en dan eens afspeelt op een deftige installatie, de midtonen wel hol lijken. En dan vind ik het helemaal niet de moeite om hem te rippen op CD

O.k. allemaal heel leuk …maarrrrrr
wat is de titel van de c.d.

U-niq

Guano Apes - Don’t give me names
en hier staat ie: http://www.geocities.com/bbsmusic/Fullindex.htm
maar spijtig genoeg maar op 128 kBs en ik wil echt wel 160.!!
Grtz