Gezocht: leverancier full version pc games en apps

vbimport

Check us out.

Worminc
For all your CD needs

Hallo, dealers

Ik ben op zoek naar een snelle en goede leverancier die mij full version pc games kan leveren (abonnement). Tevens zoek ik ook apps op aanvraag. 97% wat uitkomt aan pc games neem ik doorgaans, van de apps alleen bekende of relevante voor de Nederlandse markt.

Enkele voorwaarden:
De games en apps moeten full version zijn, niet beta, geript en\of afkomstig van TL of CB of wat dan ook.
De cd’s hoeven NIET voorzien te zijn van hoesjes of doosjes of labels (helemaal niet nodig stop 5 cd’s in een doosje en luchtkussenenvelop en ik ben dik tevreden.
Antwoorden op mijn emails (zucht… is dat nou echt zo moeilijk?) binnen een redelijke termijn (=max 1 dag)
In het begin betalen na ontvangst, zodat ik weet dat er (goed) geleverd wordt, daarna op goed vertrouwen.
Minimaal 1x per week aanlevering (liefst 2 keer) porto wordt allemaal vergoed.
Prijzen die ik bereid ben te betalen
1cd 12,50
2cd 20,-
3cd 25,-
4cd 30,-
mag ook lager natuurlijk
Mijn verplichting is dat ik ook netjes alles bijhoud wat je mij stuurt en je binnen 2 dagen hebt betaald als jij vind dat het nodig is…

Heb je het dus niet te druk (als je al 15 abo’s heb kan je beter niet reageren), de beschikking hebt over snelle trajecten (kabel) of connecties (T1) zodat je uitgebrachte games binnen 2 a 3 dagen in huis
hebt, niet geschrokken bent van de voorwaarden, je het geen last vind om email te replyen, met een nette betaler (ook dealer) te maken wilt hebben en niet denkt dat je met een zeurderige klant te maken hebt (maar met een klant en dealer die service, kwaliteit, vertrouwen en snelheid erg belangrijk vind), post je antwoord of je
site of emailadres in het forum.

zoek je zelf ook nog iemand? Mag je best een lijstje aanvragen, maar eerst zorgen dat ik weer wat aangeleverd krijg

vr.gr. Edge
aka Gamer’s Edge

Kunt ook bij ons terecht.
Hebben de nieuwste spellen meestal binnen 3 dagen

KREATORCDZ

Hoi,

Ik lever alle iso’s die uitkomen tegen f10 per cd …alleen abonnees natuurlijk. Dus ook vcds enzo. En je kan alles uitkiezen wat ik heb als bijbestelling voor f10 per cd. dubbelcd f17,50. Mail maar als je interesse hebt

grtz

Hoi,

Ik lever alle iso’s die uitkomen tegen f10 per cd …alleen abonnees natuurlijk. Dus ook vcds enzo. En je kan alles uitkiezen wat ik heb als bijbestelling voor f10 per cd. dubbelcd f17,50. Mail maar als je interesse hebt

grtz

http://www.crowheads.com******

Check deze pagina.
http://connect.to/apocalypse! <-- ! atached

Hallo, allemaal

bedankt voor de reactie…
een van jullie krijgt binnen zeer krote tijd een mail van mij…

vr.gr. Edge