Gezocht: Font Oldscript

Voor mn moeder ben ik op zoek naar het volgende lettertype: Oldscript. Dit zit ingebakken in Print Master 8.0, maar dan ook echt ingebakken, dus niet als ttf.
De diverse grote Font-sites geven geen resultaat, dus richt ik me tot jullie.

Heeft een van jullie deze font op de pc staan, dan graag een mailtje naar flappie666@yahoo.com.

Alvast bedankt!

Google is toch zo makkelijk he.
Zoeken op oldscript en font levert een hele lijst op
pak dan de tweede link uit het cache geheugen van google. En daar vind je een heleboel fonts.
En als we dan op deze link klikken dan komt ie als vanzelf binnen.

2e link geeft:

Not Found
The requested URL was not found on this server.

Apache Server at webgals.ca

En denk niet dat ik google niet geprobeerd heb! Want op die site was ik inderdaad al geweest. Maar via de lijst van google kwam ik op zoooooooooo veel niet bestaande webpages uit dat ik ook op deze pagina niet meer verder gekeken heb.

Maar toch bedankt!

Er staat onder iedere link “in cache”.
Google slaat websites namelijk op zodat wanneer een website niet bereikbaar is je de website alsnog kunt bekijken.

Ik had dat namelijk ook in mijn post aangegeven dat je in het cache geheugen moest kijken.

Leuk die cache, maar je kunt er niets van downloaden… Of zie ik het weer verkeerd? :wink:

Originally posted by Marsz-=FX
Leuk die cache, maar je kunt er niets van downloaden… Of zie ik het weer verkeerd? :wink:

Je ziet het idd goed, de cache van google slaat alleen het tekstgedeelte op.
Maar in dit geval bestond alleen de pagina zelf niet meer, alle andere bestanden bestonden nog wel.