Gezocht: digitaal fototoestel

vbimport

ik zoek een digitaal fototoestel dat een resolutie aankan van 1280x1024 max en dat uitbreidbaar is met geheugenkaartjes voor max. 100€
mail me of post hier,
psychodweep@freegates.be

Originally posted by psycodweep
ik zoek een digitaal fototoestel dat een resolutie aankan van 1280x1024 max en dat uitbreidbaar is met geheugenkaartjes voor max. 100€
mail me of post hier,
psychodweep@freegates.be

100 euro ? ik wens je heeel veel succes…

Maak daar maar heeeeeeeeeeeeeel veel succes van! :slight_smile:

Mocht je er twee vinden voor die prijs , dan houd ik me aanbevolen natuurlijk :slight_smile:

[quote]Originally posted by psycodweep
psychodweep@freegates.be
Hmmm…die dingen zijn zeker niet zo duur in belgië??? Doe mij dan ook maar een doosie!!! Hehehe :wink:

Ik zag misschien wel iets voor jouw bij het kruitvat hebben ze nu een aanbieding van een fuji digitale camera voor maar 399,- zit wel boven je bedrag maar ik denk niet dat je er een goedkoper krijgt verder klopt het allemaal met je specificaties

d’r is tegenwoordig ook zo’n ding van Trust (:Z ) te koop voor 199 gulden… 1.3 MPixel, dus ook max. resolutie van 1280*1024. O.a. bij de Kijkshop, en ook bij Dixons e.d.
Alleen is Trust niet zo’n topmerk (althans, in mijn beleving)

of moeten de geheugenkaartjes (Compact Flash) 100 €uwro kosten :wink: dan kan je al gauw aan een leuk digcammetje raken :smiley: hee de groentenn

Originally posted by User
of moeten de geheugenkaartjes (Compact Flash) 100 €uwro kosten :wink: dan kan je al gauw aan een leuk digcammetje raken :smiley: hee de groentenn

LOL, zo kan je het idd ook lezen :smiley: