Gezeik met Nvidia TNT2 Model64

vbimport

Yowza!

'k ben de hele avond bezig geweest met het installeren van iemand z’n PC. Alles werkt opzich goed, maar bij sommige grafische zaken loopt het helemaal mis -> blue screen of death.
Hij heeft een Nvidia TNT2 Model64, win98, celeron466, soltek(?) motherboard.

Er zijn geen conflicten, alle verkijgbare drivers getest, DirectX 6 getest, DirectX 7 getest.

Recente games als NeedForSpeed Porsche Unleashed en Rally Masters lopen perfect. Bij oudere dingen als Driver en TOCA2 is het een grote ellende!

Kent iemand dit probleem? Heeft iemand een (serieuze, bruikbare…dus niet “koop een !@#$ kaart”) oplossing?

Help me out! Thanx!

[This message has been edited by Nostrofu (edited 30 May 2000).]

Ik ken dat probleem ook maar ik denk niet dat daar iets aan te doen is omdat zoals gij zelf zegt:NFS5 en Master rally lopen perfect en dat zijn de laatste nieuwe games
Ik heb op mijn P3 500 met een riva tnt2
ook veel games staan en juist hetzelfde probleem:
NFS5 rally masters Quake3,SOF,fifa2000,Superbike2000,…
werken allemaal perfect maar Le mans 24h en Driver willen niet deftig werken!
in le mans heb ik zelfs Doorschijnende auto’s dus dat betekent dat dat spel niet compatible is met de video driver die ik heb op mijn systeem maar dus ik installeer een andere OK le mans werkt nu perfect maar Superbike 2000 en Quake3 niet meer Tja wa moet ik dan doen???
zo heb ik er 5 geprobeert en de ene keer werken die games goed en de andere keer de andere games.Dus als ik dan wil spelen moet ik elke keer een nieuwe driver op men systeem zetten!!!Tja weet ge hoe dat noemt AFZETTERIJ ; het staat nog altijd bekent dat veel mensen nog steeds veel last hebben met het spelen van games en dan nog zeggen dat een spel kopieren illegaal is en als wij een spel kopen van 2000 frank en het werkt dan niet is dat niet illegaal???
PS:ik heb mij zo een ATHLON beestje gekocht en er draaien 40 games perfect op geen 1 zonder highest resolutie of een schokje gewoon blazen!nooit moeten formatteren of een andere driver voor men riva tnt2 moeten proberen!!! Athlon Rulez !!!
Niet enkel de video kaart speelt een rol he

[This message has been edited by ken08 (edited 30 May 2000).]