Gevraagd:AMD Athlon Thunderbird 1400 100 of 133 Mhz

vbimport

Wie heeft er nog zo 1 te koop, of weet waar ik die kan kopen ?

Ik heb er wel wat voor over namelijk. :slight_smile:

Een 1400 kan ik nie vinden. Wel een Thunderbird 1333 bij Infobusiness en bij Alternate voor resp. 50 & 55 euro.

Ik weet niet in welke moederbord je em wilt stoppen want vaak is het zo dat er na een biosupdate ook wel een Athlon XP in kan tot een bepaalde rating. Ik heb bv een Asus A7V133a met een Thunderbird 1400 (133), maar zou er ook een Athlon XP in kunnen stoppen volgens de Asus site.
Mocht het dus zo zijn dat jij er geen XP in kan doen, dat moet je me maar is PM’en, misschien dat we wat kunnen regelen. :slight_smile:

Originally posted by Wookie
[B]Een 1400 kan ik nie vinden. Wel een Thunderbird 1333 bij Infobusiness en bij Alternate voor resp. 50 & 55 euro.

Ik weet niet in welke moederbord je em wilt stoppen want vaak is het zo dat er na een biosupdate ook wel een Athlon XP in kan tot een bepaalde rating. Ik heb bv een Asus A7V133a met een Thunderbird 1400 (133), maar zou er ook een Athlon XP in kunnen stoppen volgens de Asus site.
Mocht het dus zo zijn dat jij er geen XP in kan doen, dat moet je me maar is PM’en, misschien dat we wat kunnen regelen. :slight_smile: [/B]

pm gestuurd :slight_smile: