Gevr. mislukte cdretjes

vbimport

wie heeft er nog mislukte cdretjes voor mij
die het dus niet doen die mislukt zijn bij het branden ???
Mail to PADJE@PRIVACYX.com

Jij wil je onderzetter-collectie uitbreiden?

Gebruik EasyCD Creator 4.0 multisession krijg je vanzelf onderzettertjes.

Je kan ze ook gebruiken ipv kleiduiven.
Ik zoek trouwens een kleiduif-lanceerding, iemand?

Gebruik je rechterhand eens. Of gebruik je die altijd voor…

Ik laat dat doen…

Door wie dan?

de kleine kaboutertjes?

Ah, je kent ze?

kabouters roelen !

psies domi

Of ik kabouters ken? …

eeeerhm… no comment

wat betaal je ze eigenlijk?

mislukte cd-r’tjes die ze dan rond hun leuters hangen. grappige ventjes die kabouters. wel altijd opletten dat je niet bovenop één van diene kleine gasten gaat staan. Rien Poortvliet heeft er prachtige tekeningen van gemaakt. alleen heeft hij dat cd-r-rond-leuter ding weggelaten…bewust denk ik.
don’t try this at home folks…of toch alleen maar met merk cd-r’s.

Euhmmm

nee man…

dat gat is veel te groot voor die kleine leutertjes van kabouters…

/me houdt zich ook nog aangeraden om je mislukte cd’tjes aan kwijt te raken…

Uiteraard vergoed ik dan wel verzendkosten…en bij grotere hoeveelheden wil ik er beswel een cdtje ofzo in ruil voor geven (werkende uiteraard)…

Enne graag ff eerst contac op nemenen niet allemaal 1 mislukt cdtje op gaan sturen en dan verzendkosten terug eisen

CyA,

The Mystic
Apocalypse! Crew Member
http://connect.to/apocalypse!
apocalypse_crew@hotmail.com

Heb jij de leuters van die kabouters al eens goed bekeken?

Als je hier nu “ja” op antwoordt is dat eigenlijk wel erg…

Eigenlijk zouden we hier beter mee stoppen, die gast hier vraagt om mislukte cd-r’tjes en wij zitten hier te lullen over kabouterleuters…zielig eigenlijk, maar ja.

hehe idem

en nee ik heb nog nooit het leutertje van een kabouter gezien(jij wel?) maar het lijkt me erg voor de hand liggen

LtrZ, Wannabe

Ik denk dat je die leuters nooit gezien hebt omdat ze zo klein zijn…

Just a guess…

Ik heb wel eens een klein leutertje gezien. Was die van mijn oude baas (stond naast mij te pissen). Tjezus wat was die klein. Vandaar dat die klootzak dat altijd moest compenseren met zijn dictator gedrag. Zal zijn naam maar niet noemen. He, Frits K.!!!
Sorry guys, moest het effe kwijt.

[This message has been edited by Tony A. (edited 25 January 2000).]

Nu we toch weer over leuters bezig zijn, het ziet er niet zo goed uit voor de zakenman die nog van plan is zich voort te planten. De nieuwste plaats om nu je GSM te dragen bevindt zich nabij de schaamstreek. Lekker gezond, die straling! Mij krijgen ze die dingen toch niet aangesmeerd.

Misschien zou de auteur van dit topic beter de titel veranderen?

[This message has been edited by Merdalor (edited 25 January 2000).]

Klopt inderdaad van die straling. Ben zelf linksdragend. Ben echter klein jaar geleden vader geworden van een pracht zoon. Geen enkel foutje. Hoorde van student (is wetenschappelijk bewezen) dat je als je met een GSM belt je beter hem links kunt houden. Straling zou dan minder invloed hebben.??? Weet het niet hoor. Bel zelf veel en lul af en toe behoorlijk dom (heb dan wel veel alcohol genuttigd, kan er wat me te maken hebben.) Trouwens die voute cd’s? Pleur ik altijd het raam uit. Grappig.

[This message has been edited by Tony A. (edited 25 January 2000).]

I thought that all post were supposed to be in ENGLISH!

Thanks
VB9999