Get a reward from the BSA! ;-(

Volgens mij ligt ie al plat. Althans de nederlandse variant.

Nog wat toevoegen voor de engels sprekende onder ons, kunnen die ook vrolijk meedoen.

http://www.bsa.org/about/hotline.html

Wat is(eh was) het adres dan van de BSA?

het was www.bsa.nl… was. hehe.

BSA.nl doet het niet, ga nou ff bsa.com proberen

buddies hou me op de hoogte van de zaken hiero!
hugecs@hotmail.com

Zieligheid ten top. Ik kan hier geen goed woord voor hebben. Eerst vond ik dat ze Microsoft te hard aanpakte, maar het is duidelijk dat ze extreem-rechtse neo-nazi trekjes hebben. Foute move!

Schrijf zelf eens een rilext computerprogramma, kijk dan of je het laat kopieren!

De BSA moet zich bezig houden met het betaalbaar maken van software i.p.v. wat ze nu aan het doen zijn.

En dat wat ZE met Micro$oft doen is heeel goed. Bring the bitch down, oneerlijke concurrentie zuigt hard!

En domi, me is nuchter 2day

Waar halen ze in godsnaam dat geld voor die beloningen vandaan? Illegale cd’s misschien?

Vandaag stond er in de krant dat het alleen voor bedrijven geld en niet voor ons. gelukkig maar

Back to the years of 1940, 1945 ., echt een linke ontwikkeling als we in Nederland deze kant op gaan.!

Hou dan maar op, want dan gaan we elkaar onder leiding van een paar alleszeggende multinationals het leven zo zuur maken, dat binnen de kortste tijd we in NL tegenover elkaar komen te staan…

Is dat wat we willen?, lijkt MIJ niet!

Greetz

Scar

Maybe all of us have to make two or three fake warez sites with fake adresses and then call them,so that we can keep the f**k bsa bizzy for a year or two

Matenaaiers die dat doen…

hmmmmm, inderdaad net nazi’s.
begint ook al wat op Micro$uck te lijken.
smeekte die bill gates de russen niet om te stoppen met het illegaal kopieren van ZIJN programma’s¿
en lagen een paar uur na deze vraag en de release van window$ 98 in rusland ook al weer die kopietjes op de markt?
ditzelfde is gebeurd met B$A.
hun site is er ook meteen van af geflikkerd.
BETER!

mensen, ik zie net dat die kutsite van bsa het weer doet.
www.bsa.nl wordt doorverwezen naar .com
kan niemand daar ff iets aan doen¿

Well, I don’t want to be a nerd or something, but copying software IS illigal. So sure this action is a lame thing to do, but this is about proffesional software. Company’s just have to buy it. Losses are in the millions, and the BSA is just doing it’s job. I rest my case.

he Jorik ben jij soms van de BSA?

www.Bsa.nl doet het weer niet, YES

Hacken die BSA site!!!

De bsa pakt toch alleen bedrijven op?
Waarom is dan de Caribean crew opgepakt?

die verekte etter van een bill gates heeft toch al genoeg knaken dus kopieren al die zooi ze moeten maar niet zo’n belachelijk hoge prijzen vragen.

trouwens bill naait al die bsa losers in hun reet.