! Geslaagd!

vbimport

JOEPIE…

gister de uitslag gekregen en ik ben geslaagd voor me VWO :D:D:D:D:D:DD:D:D

cijfers weet ik allemaal niet meer, alleen voor wiskunde een 7 wat dus betekend dat ik voor me examen meer dan een 6,6 moet hebben gehaald :? strange maar waar :slight_smile:

dat wilde ik ffe kwijt… nog meer mensen die de uitslag weten? lator

!!!:D:D!!!GEFELICITEERD!!!:D:D!!!

Tijd voor een feestje, naar ik aanneem!

Van harte profietsgejat. Feesten , zuipen , vakantie vieren … en dan een vervolgstudie ?

Gefelicicteerd!

Hoger dan een 6,6 voor je wiskunde… wat kost dat nou een leraartje omkopen… :wink: :bigsmile:

Sterkte met je vervolg studie (of ga je er een jaartje tussenuit).

Gvd, ze moesten een wet maken die mensen verbiedt al te juichen als anderen nog bezig zijn.:wink:

Toch gefeliciteerd :slight_smile:

Originally posted by eMiNeM
[B]JOEPIE…

gister de uitslag gekregen en ik ben geslaagd voor me VWO :D:D:D:D:D:DD:D:D

cijfers weet ik allemaal niet meer, alleen voor wiskunde een 7 wat dus betekend dat ik voor me examen meer dan een 6,6 moet hebben gehaald :? strange maar waar :slight_smile:

dat wilde ik ffe kwijt… nog meer mensen die de uitslag weten? lator [/B]

gefeliciteerd!!! volgend jaar moet ik eraan geloven…

allemaal hartstikke bedankt :slight_smile: Ik ga aankomend jaar beginnen met Bedrijfskundige Informatica HBO in Breda :slight_smile: Eerst nog ffe feesten en vakantie vieren en dan aan me nieuwe opleiding beginnen…

Originally posted by Dee-ehn
[B]!!!:D:D!!!GEFELICITEERD!!!:D:D!!!

Tijd voor een feestje, naar ik aanneem! [/B]

het zelfde. . . . :slight_smile: :slight_smile:

quote gaat sneller. . . :stuck_out_tongue:

see yah . . . . :cool:

gefeliciteert

Gefeliciteerd!:bow:

Ik ben ook geslaagd, en voor degene die meer willen weten, hieronder mijn punten:

NL 5.4
EN 7.6
WI 7.4
SK 6.5
AK 6.5
EC 5.8

Die punten heb ik gehaald op mijn examens en dat brengt het totaal op:

NL 6
EN 7
WI 6
SK 6
AK 7
EC 6

Oftewel geslaagd voor VMBO, en het was sim-pel…
Té simpel.
Als je voor heel het jaar door voor Wiskunde een 5.1 haalt, en dan op het examen een 7.4 dan klopt er iets niet lijkt mij. :cool:

Kheb nu vakantie, en kga volgend jaar naar Koning Willem 1 College in Den Bosch. ICT Beheerder Niveau 4 ofzo… :cool:

Originally posted by eMiNeM
allemaal hartstikke bedankt :slight_smile: Ik ga aankomend jaar beginnen met Bedrijfskundige Informatica HBO in Breda :slight_smile: Eerst nog ffe feesten en vakantie vieren en dan aan me nieuwe opleiding beginnen…

Goh, die opleiding doe ik ook. Ik heb 26 juni mijn eindverdediging en dan ben ik afgestudeerd :bigsmile:

Ik had dat ook met wiskunde. Als ik iets niet kan is het dat wel. In 4 en 5 Havo geen enkele voldoende gehaald. Ik ging met een 4 het examen in, maakte het examen, ging voor geen meter, en dan haal ik voor dat examen dus een 7.2 :bigsmile: :bow: :confused:

Don’t know how I did it, maar t bracht mn gemiddelde iig wel naar een 6 toe :cool:

Maar gefeliciteerd en succes met je vervolgopleiding !

gossie ik heb t ook gehaald :S
blaat :wink:

Gefeliciteerd, ook voor de overige geslaagden hier!

Originally posted by RMX
Als je voor heel het jaar door voor Wiskunde een 5.1 haalt, en dan op het examen een 7.4 dan klopt er iets niet lijkt mij.

6,5 schoolonderzoeken, 8,5 examen…
Liever zo dan andersom :wink:

Gefeliciteerd…

Gezien het aantal mensen dat zijn nu net studie afrond begin ik me toch een ouwe lul te voelen.

Even die topic ‘hoe oud zijn de freakers’ zoeken.

examens zijn altijd makkelijker
ik heb mijn mbo ict niveau 3 gehaald
volgend jaar maar niveau 4

om nou te zeggen dat ik veel geleerd heb exclusief mijn stage, om eerlijk te zijn helemaal niks

en ook vanuit hier: Gefiliciteert
(met een 1 on nl)

Originally posted by Crowley
en ook vanuit hier: Gefiliciteert
(met een 1 on nl)

Nou een 2 dan toch, je had de f in gefeliciteerd goed :bigsmile:

Iedereen van Harte Gefeliciteerd!!!

Originally posted by RMX
[B]

Kheb nu vakantie, en kga volgend jaar naar Koning Willem 1 College in Den Bosch. ICT Beheerder Niveau 4 ofzo… :cool:[/B]
Wij hebben hier een aantal stagiaires gehad van het Koning Willem 1 College. Op dit moment hebben 2 mensen een vaste aanstelling gekregen. Dus misschien wie weet?