Generator AA

vbimport

Je hebt er al 4 geloof ik

AAgen2.1
TrixAAGen
Bcon
AutoGen

Trix = de beste ervan totnutoe, gebruikt de UK server = rapper = minder problemen
Nadeel = engelse Refs maar dit is geen nadeel vergeleken met de snelheid van accounts creation

Werkt die generator van soa niet meer?
Als dit het geval is, kan iemand me dan ff de url doorgeven van een generator die wel werkt? Of mail het me.

Alvast bedankt

TeK

Nee, die werkt niet meer, maar er is een andere, link moet ik zoeken, maar je kan beter een telefoonboek pakken, en dan namen in NL invullen, anders pakken ze je…

Lees voor meer info het forum op www.soangels.com

Hier kun je de nieuwste generator voor aa vinden : http://aagen.da.ru/

greetz

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by vipken:
[b]Hier kun je de nieuwste generator voor aa vinden : http://aagen.da.ru/

greetz

[/b]<HR></BLOCKQUOTE>
Die werkt nie in België of in Nederland hoor, enkel in England, vermits hij niet op de Homepage van Alladvantage aanlogt maar op de Engelse Secure Server.
Dus effe die old method gebruiken hé mensen

Wat is daar nu het probleem mee dat die op de Engels server aanlogt? Het is toch perfect mogelijk dat je referrals in Engeland of ergens anders op de wereld hebt.

Of heb ik het mis?

greetz

tuurlijk, zelfs veel beter vind ik

UK server = veel beter dan shitty US server

en je refs gebruik je toch maar een maand en dan weg dus UK of niet, maakt niet uit

Is mega goeie emu die van trix

enne Bierspier, de engelsen hebben tenminste een homepage voor hun NL en BE niet die moete de US brol nemen

Bedankt
Ik heb aagen 2.1 nu en hijs nu aan het aanmelden.

Tek

Zeg Redneck kan ik deze 3 gemailed krijgen bert.molemans@pandora.be

TrixAAGen
Bcon
AutoGen

thx

Ja wel leven hier niet voor niks in de lage landen hé Redneck We zullen binnen een jaar of honderd ook wel een secure servertje krijgen van aa zeker
Grtz to ya all
PS : En vergeet jullie accounts niet te deleten!! Anders zit die database van aa te rap vol.
Bykes Ciao De Ballen en 'k hoop dan’t nu eens ophoud met regenen.

like I said before, don’t mail, and dont ask me to mail

got more stuff to do srry

Efnet #trix
!cheats
dir

do that