Gelul twilight is er wij kunnen hem leveren TL 40

vbimport

Het gelul van cd freaks zijn we eigenlijk spuug en spuug zat ze brengen alleen maar
slap geouwe hoer op het net
dus wilt u bestellen http://unlimitedtwo.webjump.com

komaan, ook niet overdrijven nu, voor dit ene ding ga je toch niet zeggen dat cdfreaks slecht is, ik vind dat er al veel nuttige en ware informatie op cdfreaks komen te staan is en misschien voor dit dat ze verkeerd ingelicht zijn ga je toch niet zeggen dat het hier niet goed is, waarom begin je zelf dan geen info site met de waarheid als het hier toch slecht is.

Niemand dwingt je on dit te lezen, vaak genoeg heeft cdfreaks het wel goed.
Maak anders inderdaad je eigen siteje en zorg maar dat je mensen heb die je bezoeken.

Oja, nog 1x een advertentie zetten waar het niet hoort en ik plaats je naar de dealer section of ik verwijder het voortaan.

Mzzl

CyPrEs$

• CDFREAKS CREW MEMBER *

En die stomme page vanjou werkt ook nog eens niet!!!

Maar hij is wel vindt ik 1 van de snelste,vandaag besteld morgen in huis…
en niet een paar weken later…

larek laat je niet gek maken…

Fok of Larek, je gaat toch niet midden in dit Forum de CdFreaks zwart maken… dat vraagt om problemen. En dan nog iets: Leuk dat je een Site heb, maar als je er zograag 1 wil, zorg dan niet dat ie hardstikke gaar is als die van jou. Ik zal wel ff opnoemen wat kut is aan je site
1: Mooie WebJump reclame joh… xtra lang laden daardoor maar dat snappen we nie ?
2: Heeeel leuke Tripod Roadmap en vooral als hij zich gaat vermeerderen… echt leuk als je 5 van die dingen erbij krijgt
3: Gare Saaie Kleuren Wie maakt z’n Site nou grijs!
4: Er zitten Borders bij je frames… dat is wel zooo lelijk !
5: Er staat een soort van Banner die teveel beweegt… dit kan leiden tot vastlopen vat IExplorer als mensen gaan scrollen. Hou je banners dus klein!
hehe
dat was weer een flinke opsomming
Neem eens een voorbeeld aan het topdesign van de CdFreaks site !

^^^^^^^^^^^
Phusion
phusion@chello.nl http://212.83.84.170/
^^^^^^^^^^^

[This message has been edited by Phusion (edited 05 October 1999).]

heb ik je mening gevraagt …? als je geod gekeken had had je gezien dat er een nieuwe site was… daarnaast ben ik gelukkig niet afhankelijk van jouw kritiek aangezien je geen klant van mij bent en dat ook nooit zult worden. en daarnaast gaat het niet om het feit of je site mooi is of niet het gaat erom of je je klanten niet besodemieterd en leverd wat je belooft. en geloof mij maar dat doe ik… en dat al 3 jaar …

Larek…heb je 2 dagen geleden een mailtje gestuurd over TW’s…maar je reageert er niet op…daar ik wel zie dat je hier regelmatig kijkt ik hoor het wel

grtz

PSXZone