Geluids / licht apparatuur

vbimport

Te Koop : 2 bass kasten wegens beeindiging drive in show :

(“Earthquake” serie professional PA/disco bass-horn speaker system)

specs:
Type
Vermogen (music)-400 Watt
Vermogen (rms)-200 Watt
Frequentiebereik-30-300 Hz
SPL (1W/1m)-101 dB
Piek geluidsdruk (1m)-127 dB
Impedantie-8 ohm
Woofer-Prof. 32 cm
Midrange-nvt
Tweeter-nvt
Filter-nvt
Afmetingen-84x74x48 cm
Volume-300 liter
Gewicht-50 kg
Handvaten-metaal opbouw
Hoekverstevigingen-ja
Behuizing-Spring loaded

Hier een tekening van een kast omdat de foto ook niet zo duidelijk is :frowning:

En hier de foto :

PRIJS: Ik heb een richtprijs en da’s voor alle twee de basskasten
en dat is FL. 750,00 en dat is wel de afhaal prijs.

Ook heb ik hier nog staan :

• Dubbele cd speler FL. 800
  • klein top setje ( 2 x Koda 195 watt met statieven ) set : incl. statieven FL. 500
    (Statieven zijn lucht geveerd )
  • grote top set ( 2 x Koda 300 watt ) FL 800

Ook nog 2 Peavy middentonen hoorns ( 100 Watt per stuk ) set FL. 250
Ook nog nog diversen licht bedienings apparatuur en licht zelf ook nog.
( LitePuter 4 kanaals FL.300 ) + ( LitePuter 12 kanaals tiptoets FL. 650 )

Zelfs nog enkele versterkers…
Maar ik nou ff de zolder niet op, dus kan niet gaan kijken wat alle merken zijn.

2 equlizers ( 31 kanaals per stuk (mono, dus wel 2 nodig) alle 2 : FL 400
1 crossover.

2 statieven (ook luchtgeveerd) met elk 4 par.56 puntspots.
Alle 2: incl. statieven FL 500

Tja, er is eigenlijk zoveel, maar kan dat niet allemaal gaan typen…pffffffff

• De prijzen wat je hier ziet is +/- de helft v/d nieuw prijs
  • De prijzen wat er staan word ook NIET van afgeweken

Zelf draaide ik in grote zalen met die 2 bass hoorns, daarop 2 middentonen van peavy en daarop de grote topkasten. En ( als de zaal cq. feestent vrij groot was )
in de de andere hoeken tegenover mij de kleine topkasten op statief. Kleine zaaljes cq. kroegen: een basskast en de twee kleine topkasten op statief.

Genoeg getypt… :slight_smile:

Kijk ook maar, alle repleyZ zijn welkom :slight_smile:

En weg is weg … 't zijn wel afhaalprijzen
( omgeving Heerlen - Limburg )
GrtZZ mrDJ

interessant, maar waar zouden we dat kunnen afhalen?

grtzz
poorhaas

Nabij Heerlen ( Limburg )

Vergeten erbij te zetten :frowning: Sorry

kijk aub een welke versterkers je hebt.
Gooi dan alles eens samen voor een pa set en zeg de totaalprijs

grtzz
poorhaas

Prima, maar ik kan nu de zolden niet op.
Want de kleine slaapt ZZzZzzz…

Maar het zijn er in totaal 5, dat weet ik wel
*2 st. 2x100 Watt voor de peavy’s ( waarvan een reserve )( in brug 1x200 )
*1 st. 2x200 Watt ( in brug 400 )
*1 JB systems 2x300 watt op 8 ohm en 2x400 op 4 ohm
en eentje… Da’s de flinkste maar daar weet ik niet precies … hoe en watt, maar ik dacht : JB system 2x400 en in brug 1x1000

Da’s wat ik had:
die flinke JB voor de grote topkasten, die andere JB voor de bass kasten en de middentoners van Peavy op een van die twee 100 watt"ers".
En op het kleine set topkasten die van 200 Watt.

wel weet ik het merk v/d cd speler : Power Acoustics versie :HDJ-5000 … titan versie.

Een mengpaneel staat hier ook nog, maar die had ik niet erbij
vermeld omdat ik d8 dat ik de spullen wel los kwijt kwam, maar da’s een 2 x 8 + extra DJ mic schuif etc… JB systems Pro series " classic 9
En die gebruik ik nou ff bij de pc :slight_smile:

speaker kabels enzow zou je dan zelf moeten gaan kopen, want er is veel van de drive inn op gegaan in het " huishouden " hier een kabeltje en daar nog een stekker… bla bla bla.
( je hoeft niet alles, want er is nog wel genoeg :))

Ik denk met de verstekers en de crossover (stond geen prijs bij, maar is maar 100 piek omdat i een beetje beschadigd is ) kom je als je echt alles wil… dus ook het mengpaneel enzow, kom je uit op … laat ik zeggen 10,000 piek en dan krijg je van mij echt alles mee… ik heb nog een rookmachine, ander licht waaronder de " molens " en 2 crazy moons, ook een dubble scan en van mijn part ook nog een microfoon en een draadloze microfoon, dus echt alles wat ik nog heb liggen van licht en PA.

Bijna alles is bij de regenboog gekocht, dus als er eentje bij je in de buurt is kun je daar eens rondneuzen, dat betekend dus ook dat ik van de meeste spullen nog ergens wel de bonnetjes heb liggen.

Maar zeg maar, moet ik nog op zolder gaan kijken ??
Of zeg je : nou nee laat maar :slight_smile:

GrtZZ

Ow ja, mocht je IDD interesse erin hebben PM me dan ff
Want m’n privacyX mail account wil weer eens niet meer :frowning:

K?

Ik denk dat je het nou laat afweten … poorhaas.
Anders had je wel wat laten horen, of je nou wel of geen intresse had… miscchien was het wel om je “posts” omhoog te krikken.
Dat denk ik dan wel eerder, want als interese had gehad, had je me wel ge-PMed… maar goed, da gaan de spullen los eruit .

mrdj@psx1home.cjb.net

Hola, het zit wel even anders, ik ben efkes weggeweest + ik heb ingangsexamens, het is niet zo dat ik eventjes mijn posts wil verhogen, want who cares :rolleyes:
Een ander probleem is dat we het eventueel wel zouden kopen, maar nie ik persoonlijk maar wel met de kas van onze band en ik kan daar nu eenmaal niet alleen over beslissen, maar ik heb ook nooit gezegd dat je het apart moest houden, wel?
Je moogt alles verkopen, alhoewel ik wel interesse heb, als het van mij afhing kochten we het, maar zoals ik al zei ik beslis niet alleen, verkoop het maar gerust, als we te laat zijn hebben we pech he!

Sorry voor mijn late reactie maar ik zat in zuid-frankrijk en ik moet zeggen dat ik niet de moeite nam op internet te gaan.
Voor de rest hoop ik dat ge ne koper vindt.

No hard feelings? :wink:

grtzz
poorhaas

Originally posted by poorhaas

Je moogt alles verkopen, alhoewel ik wel interesse heb, als het van mij afhing kochten we het, maar zoals ik al zei ik beslis niet alleen, verkoop het maar gerust, als we te laat zijn hebben we pech he!

Overleg maar ff rustig met jullie band en als eventueel het budget nu niet voldoende is wil ik het nog wel ff vasthouden totdat het wel voldoende is, ( dat heet: als jullie wel intresse zouden hebben ) want het staat netjes weggeborgen, dus het kost op dit moment geen moeite / geld :slight_smile:

GrtZZ mrDJ