Geluid harder?!?

vbimport

Hoe krijg ik het geluid uit m'n speakers harder? Alles staat op max! Maar het geluid is me te zacht!

Ik heb van die JBL boxen aan m'n monitor hangen! Zijn echt wel goeie dus het moet harder!!!

ThanX!

Als je iets afspeelt met media speler of zoiets dergelijks moet je wel zorgen dat het schuifje rechtsonder helemaal naar rechts staat…

GR33TS, G@M3FR3@K

Koop een subwoofer met 4 sateliet boxen, zet ze om je heen, zet je gehoordapparaatje aan dan moet je wel wat horen.
Of ga gewoon naar geluideigenschappen, links onderaan in de taalkbalk en schuif die dingen wat omhoog

En als je die niet ziet, ga dan naar “configuratiescherm, geluid, instellingen weergeven op de taakbalk”

Gewoon de hele zaak aan je stereo-toren hangen. Dan kunnen de buren pas meegenieten

en als je deze allemaal uitgeprobeerd hebt kijk dan ook even naar je mixer instellingen

Bedankt everybody, maar dachten jullie nou echt dat ik niet alle schuifjes al lang op max gezet had?!

ThanX anyway! (dan maar die Desktop Theatre kopen!)

[This message has been edited by Wookie (edited 23 May 2000).]

Ik heb het lopen via mijn mengtafel…is ook wreed hoor!

Hebben je boxen een ingebouwde versterker?

ik denk het niet! Ze zaten bij een monitor van Compaq!

versterkertje tussenbouwen…dat is de sjit!

computer speakers zijn gewoon allemaal kut…ja JBL is een goed merk speakers, maar als ze speakers van 3 bij 5 cm maken moet je niet denken dat die hetzelfde presteren als hifi speakers of zuiltjes…
hoeveel mensen denken nou echt dat ze bij een computer 250 watt speakers krijgen die je makkelijk met 1 hand vast houdt…en dan ook nog met ingebouwde versterker en dat gevoed door een trafootje van 9 v 20 ma…
get real ! wil je echt geluid uit je computer krijgen gooi dan die computer speakers uit het raam en hang je je geluidskaart aan je stereo.

Ik sta volledig achter Xian…

Ik heb mijn computertje ook mooi aan mijn stereo hangen en dat klinkt mooi. Ik heb wel een paar computerspeakers op mijn buro staan zodat ik de tweede uitgang van mijn SBLive mooi kan gebruiken voor de quadrofonische stereo!
Ennuh als je het echt vet wilt moet je dit doen: koop een PA installatie, sluit die aan op je stereo zodat je heeeeeeeeel hard kunt knallen als je ouders niet thuiz zijn (als die niet thuiz zijn dan kan ik tot 1,2 kW gaan, en dan bedoel ik ook echt 1,2 kW).

Voor de mensen die hier weinig verstand van hebben: het vermogen van computerspeakers wordt in Watt PMPO uitgedrukt. 1000 W RMS (dat is hoe hard het echt is, maar wat ook weer afhangt van de geluidsdruk) is gelijk an 2^64 W PMPO ofzo :slight_smile:

Greeeeeeeeeetzzzzzzzzzzz and hail to da real sound!!!

dee-ehn : ik heb net achter me gekeken maar daar staat helemaal niemand hoor !

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by xian:
dee-ehn : ik heb net achter me gekeken maar daar staat helemaal niemand hoor ! <HR></BLOCKQUOTE>

Hij stond ook om 0.48 achter je, nu het 13.24 is is ie al lang pleite natuurlijk!

Maar ik denk dat ik is ga kijken hoe ik em op m’n stereo gaan aansluiten! Moet kunnen, want ik heb die SounBlaster Live! van 400 pietermannen!

ik heb de geluidskaart op m’n stereotoren hangen en daar zit een losse surround controller bij zodat ik 7 speakers aangesloten heb !!
BOBOBOBOBO

M’n broertje komt net met een complete (wel een oude) surroundset binnenlopen! Had ie van iemand gehad die een nieuwe heb gekocht!

Ff afhandig proberen te maken!

Ben zo terug!