Geloven wij dit?

vbimport

Dit vond ik in de Telegraaf van vandaag… geloven wij dit?

ROME - Alle dertig inwoners van het Italiaanse dorpje Sassalbo zijn ervan overtuigd zaterdagmiddag een UFO te hebben gezien. Het vreemde voorwerp was ongeveer twintig meter lang, een meter breed, reflecteerde de zonnestralen en bewoog een tijdje op en neer vlak bij de bomen.

De eerste die het langwerpige voorwerp signaleerde was een jongen in de bergen. Toen hij het nieuwsgierig benaderde, verplaatste het voorwerp zich snel, tot boven het dorp. De jongen haastte zich terug naar het dorp, maar toen hij de anderen vertelde over zijn belevenis, bleken ook zij het vliegende voorwerp te hebben gezien. Twee van hen hadden, onafhankelijk van elkaar, de politie gebeld.

Agenten, uit een andere plaats naar Sassalbo gekomen, maakten proces-verbaal op, waarbij iedereen precies dezelfde beschrijving van het vliegende voorwerp bleek te hebben gegeven

Vrrrrrrreeeemmmdd? Of niet?

ik niet :slight_smile:

Ik geloof best wel dat dat in de telegraaf stond…of bedoelde je dat niet?

Originally posted by jojk
Ik geloof best wel dat dat in de telegraaf stond…of bedoelde je dat niet?

Hehehehe nee :slight_smile:

heheh idd typisch telegraafnieuws…wedden dat dat hele plaatsje nie bestaat of iig niet te vinden is voor de gemiddelde mens;)

"t zou wel kennen, alles moet als waar aangenomen worden, tot dat het tegendeel bewezen is :slight_smile:

andersom toch. Alles is niet waar tot het tegendeel bewezen is.

whatever is right about that :smiley:

Ze hadden Agent Mulder en Agent Scully moeten bellen :slight_smile:

The truth is out there…

idd Scully en Mulder erop afsturen.

Sassalbo kan ik iig niet in de atlas vinden. Of ik ben blind, of de atlas is niet goed (ANWB Wereldatlas), of het bestaat niet.

Op discovery channel zag ik een keer een docu. over Aliens enzo. Toen zeiden ze dat het best zou kunnen dat de Regering van de States Aliens in bezit hebben/hadden. Maarja, wat is erg aan Aliens?
Ze snuifen zich vol in A’dam, gaan de bloemenvelden bekijken, gaan naar R’dam voor xtra zooi en de haven. En ze zijn weer weg.

Ik geloof dat wel, ik heb nl zelf eens iets gezien dat verdacht veel op een UFO leek, vorig jaar aan het einde van de zomer. Een of ander zilver glimmend ding, leek een beetje op een enorme ruimtecapsule. Zeer gestroomlijnd, stompe neus en een superspitse achterkant. Het stortte echt heel snel naar de grond, wat Duitsland was. Het was echt heel dichtbij, misschien 1, 2 kilometer ver weg. Ik dacht natuurlijk meteen dat het een meteoor was ofzo, want ik geloofdde niet 123 in een UFO. Ik ging toevallig 5 minuten later naar Aken, en ik heb er echt op gelet of ik rook zag of sirenes hoorde, maar nix. Nou ben ik er dus vrijwel zeker van dat dat een UFO was! Als je gewoon alle feiten op een rij zet, is het niet te verklaren wat het geweest moest zijn. Was het een straaljager die neerstort was, dan had ik het wel gemerkt aan de rook en brandweer enzo. Geloof mij, ik was niet dronken, had nix gerookt, voldoende geslapen. Ik heb het me dus niet voorgesteld. Nou ga in vredesnaam niet denken dat ik gek ben. Wat ik hier zeg is GEEN leugen, ik weet wat ik gezien heb!

Euh nee niet echt.
Maar het ZOU kunnen misschien?

Ik zal niet zeggen dat wat je gezien hebt niet zo is…
ufo`s (Unidentifyd Flying Object)worden al eeuwen gezien en dat was nog voor dat er luchtvaart was…

Eerder zijn er van dit soortmeldingen geweest zoals in de telegraaf staat begin jaren 90 zouden honderden mensen in moskou een ufo hebben zien landen in dat park haalde zelfs het nieuws en alle kranten werd in een paar dagen afgedaan als massa hystery…

Er zijn nou eenmaal dingen in de lucht en op de grond die niet teverklaren zijn ook ik kijk discovery channel en die hebben velen documataires er over,Sommigen die dat ook doen hier kunnen wel de chariots of the gods theorie dat de ouden goden bezoekers uit de ruimte zouden zijn er bestaan afbeeldingen van cosmonauten in de maya en andere culturen hoe verklaar je dat??
Of de lijnen in die woestijn die eeuwen geleden zijn gemaakt en aleen van uit de lucht tezien zijn…

zoals ik eerder zei : The truth is out there

lijkt me een zon broodje aap verhaal…

kewl
kom je met z’on verhaal in de telegraaf? :slight_smile:
vet…dan zie ik er net ook eentje voorbij vliegen :wink:

Originally posted by Dee-ehn
[B]Twee van hen hadden, onafhankelijk van elkaar, de politie gebeld.

Agenten, uit een andere plaats naar Sassalbo gekomen, maakten proces-verbaal op, waarbij iedereen precies dezelfde beschrijving van het vliegende voorwerp bleek te hebben gegeven
[/B]

Raar hè! 2 van hen onafhankelijk gebeld en alle inwoners gaven dezelfde uitleg aan de COPS!
Echt raar… NOT! 30 inwonders zei je toch!? Dus zeg maar 1 kruispunt met 10 huizen ofzo! haha! :wink:

Ik geloof het ja…

Ik heb het gisteren namelijk ook op TV gezien in The X-files, en daar zeiden je telkens ‘The Truth is out there’…

Dus ik geloog het wel :):):):):cool:

Of ben ik nou gek :confused:

Ik geloof dat een dorpje met 30 inwoners niet eens een dorp genoemd kan worden.
Ik denk dat het bull shit is.

je ziet vanalles als je zat bent.

Wie gelooft er dan wel in buitenaards leven?

Ik wel… als je eens bedenkt hoeveel situaties er in de ruimte zijn waar het ongeveer gelijk is als op aarde (volgens wetenschappers) is de kans dat er geen buitenaards leven is ongelimiteerd klein…

Of we ze echter ooit zullen ontmoeten is maar af te achten … de ruimte is zo ontieglijk groot… eindeloos groot…