Geloof 'T niet (Telefoon...Mobieltje)

OK Ik ben stront bezopen, maar mijn 06 # staat wel op http://www.telefoongids.nl/ terwijl ik daar NOOIT toestemming toe heb gegeven.

Sterker nog, er word een naam in een adem genoemd met die van mij, en daarmee word ik ook gelinkt aan een zakelijke transactie van €100.000.

Wee O wee wie dat op z’n geweten heeft, als ik erachterkom dan is die nog niet klaar met me.

Meer “info” kun je vinden op http://inkoopactie.net/topic/g6xq340r

Ik zou dus de vermeende A. Bax zijn (Dat ben ik ook, maar niet zoals uit de ‘advertentie’).

Zou een van de MOD’s contact met mij op kunnen nemen als ze daar iets meer over weten (of te weten komen).

Bij voorbaat dank (En Trap er vooral niet in!!!).
(Graag zijn IP adres!!!..uhh en tijden, het zou kunnen zijn dat hij mijn PC heeft gebruikt toen ik er niet was).

Euh dat over de Telefoongids.nl he, als je daar geen toestemming voor heb gegeven dan zou ik daarover even bij KPN (oid) gaan klagen he.

En voor de rest ik heb je link gelezen maar kan er niet veel uit wijs worden, ik begrijp eruit dat jou naam en tel. nr. dus is gebruikt maar dat is het wel zon beetje.

Maar tis een forum toch? Dan kan je toch de admins van DAT forum vragen of ze die gegevens willen vrijgeven (staat vaak aangegeven met het posten, je ip is… bla bla bla bij misbruik bla bla bla stappen naar ISP)

Snap best dat je een beetje pissed bent maar als het op een ander forum is gepost dan wordt het denk een beetje moeilijk voor de admins/mods hier om die data te achterhalen he. Inderdaad je kan de mogelijkheid aannemen dattie in de tijd dattie misschien jou logins heeft gebruikt ook hier wat heeft gepost, maar je weet niet zeker of dat dat is gebeurt.

Ik zou het hele zaakje gewoon negeren. Met boos worden op de KPN schiet je helaas niet zo heel erg veel op.

Verder kan iedereen je inderdaad bellen , want je staat in het telefoonboek. So what ? Mij hebben ze eens op Tele2 gezet , zonder dat ik daar om vroeg.

Ik heb nog wel legio voorbeelden van mensen met ISDN nummers , GSM nummers en adressen die gewoon in de telefoongids staan , terwijl er duidelijk in de voorwaarden staan dat deze nummers niet in de lijst mogen voorkomen.

Let wel : Unlisted is iets anders als Geheim. Een geheim nummer is alleen maar bekend bij jou en de KPN , een unlisted nummer is wel degelijk bekend , maar staat niet in het normale telefoonboek.

Dit nummer wordt ook doorverkocht aan derden (een goed voorbeeld is de telefoongids-cdrom die de gouden gids af en toe uitbrengt).

Wat wij moderators hier aan kunnen doen is ongeveer helemaal niets. De profielen die we op dit forum hebben , strekken zich niet uit tot de rest van het internet en zeker niet op andere forums (Dat zou leuk worden :slight_smile: ).

Ik stel voor dat je eerst een officiele klacht bij de KPN inlegt en daarna wat consumentenbonden en dergelijken inschakeld om je naam gezuiverd te krijgen.