Gelijk

vbimport

Zow…effe een topic over mezelf…verveel me en ga daarom dit forum maar vervelen.

Het gebeurt me de laatste tijd wel erg regelmatig dat ik gelijk krijg bij een discussie. ook hier op het forum lijkt het vaak stil als ik eenmaal gereageerd heb.

Dan rijst gewoon de vraag, krijg ik niet te vaak gelijk?

Dus vandaar gewoon even deze poll. Ik beloof dat ik niemand zal bannen of deleten op basis van het antwoord in deze topic :smiley:

Zo, ff mijn keuze gemaakt in de poll…
Hopelijk kan hij niet zien wat ik gekozen heb.

Maar Tax, jij weet overal wel een mooi antwoord op te geven heb ik gemerkt, en meestal is het nog wel goed ook wat je zegt. :confused: :confused: :confused:

Hier kan ik geen eenduidige reply op geven Tax…
Waarom?

-indien het over een mening gaat -> je kunt geen gelijk/ongelijk hebben bij een mening (en je uit best wat meningen hier Tax)
-indien het om een technisch feit gaat -> vaak heb je het bij het rechte eind of kom je met je antwoord heel dicht in de buurt
-gaat het over algeme zaken dan is het vaak zo dat je een zo lang verhaal ervan maakt waar je vaak geen commentaar op kunt verzinnen

Wat je wel graag doet is je gelijk halen… maarja dat is de aard van het beestje he :slight_smile:

Ik kan hier ni op stemmen eigenlijk…
daarvoor kom ik hier te kort…
Ik ga mn mening hierover dus nog ni geven
sowwy

doeggie xxx Hanne

Ik vind ze alle 4 eigenlijk waar wat moet ik nu doen?

wie van de 3 spelen :wink:

Ik ben gewoon lui van aard

Nu ook weer :wink:

waarom kan ik niet stemmen: Hij heeft nauwelijks gelijk?

zo is het makkelijk een poll te maken.

Ik kan enkel stemmen dat je gelijk hebt.
Alleen dan met andere argumenten.
Ik zal maar een (overdreven) voorbeeld geven.

Kees zegt: ‘‘1+1=3’’
Klaas zegt: 1+1=2

Wie heeft gelijk?

1)Kees
2) Geen van beiden.

Tot nu toe vond ik je verhalen wel interresant. maar ik wil best eens proberen er iets tegen in te brengen.

dan geef ik voortaan wel 2 meningen. de eerste is mijn echte en mijn 2e is dan om tegen jouw in te gaan.
Als je het zo graag wilt.